Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:43:06 GMT

تداوم ضدعفونی معابر شهری همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۶۶۱

تداوم ضدعفونی معابر شهری همدان

ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از تداوم ضدعفونی معابر شهری همدان خبر داد و گفت: طبق دستور اداره بهداشت المان‌ها و مبلمان شهری مانند قبل هر روز ضد عفونی می‌شوند.

مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برنامه ضدعفونی به صورت هفتگی به شهروندان اعلام می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر مبلمان شهری مانند سطل‌های زباله و فضای اطراف آن، ایستگاه‌های اتوبوس، نرده‌های پل عابر پیاده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ضد عفونی اما خود خیابان‌ها ضدعفونی نمی‌شوند.

وی درباره گندزدایی سبزه میدان و سرگذر توضیح داد: گندزدایی این مکان‌ها شب‌ها پس از تعطیلی مغازه‌ها انجام می‌شود و با توجه به تردد جمعیت روزی یک بار ضدعفونی برای آنجا کم است به همین علت مواد ضدعفونی کننده در اختیار اصناف قرار داده‌ایم که در طول روز نیز گندزدایی انجام دهند.

رضایی با بیان اینکه واحدهای صنفی هم موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، مطرح کرد: اگرچه اصناف برای ضدعفونی برنامه‌های دارند اما شاید نسبت به قبل فعالیت خود را  کمرنگ‌تر کرده‌اند و حساسیت آن‌ها کمتر شده است.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه پارک‌ها هم به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند، اظهار کرد: ست‌های بازی و ورزشی، نیمکت‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها به طور روزانه ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ضد عفونی شهرداري خدمات شهری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد