Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار دلگان گفت: طوفانی شدید دیشب شهر گل مورتی مرکز شهرستان دلگان را در نوردید که خساراتی به تیرهای برق و شبکه آب وارد شد. - اخبار استانها -

مجتبی شجاعی در گفت‌وگو با تسنیم در دلگان اظهار داشت:حدود ساعت 21 دیشب طوفان شدیدی به همراه بارندگی و رعد و برق در شهر گل مورتی مرکز شهرستان دلگان به وقع پیوست که حدود که یک ساعتی ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طوفان که با رعد و برق همراه بود موجب خسارت به تعدادی تیر برق شهرستان و سقوط برخی درختان و خسارت به صاحبان مغازه‌های خیابان اصلی شهر شد.

طرح درآمد خانوار در روستاهای مرزی استان سیستان توسط جمعی از ورزشکاران کشورمان آغاز شدسیستان‌ و بلوچستان از مرحله هشدار کرونا خارج شد/ با همراهی مردم به شرایط سفید می‌رسیمسیستان و بلوچستان| بلاتکلیفی فرمانداری "دشتیاری" 4 ماهه شد؛ استانداری در انتظار حکم وزارت کشور است

فرماندار دلگان تصریح کرد: بالافاصله اکیپ‌های اداره برق، آب و شهرداری شامل 4 اکیپ اداره برق، یک اکیپ اداره آب و شهرداری به منطقه اعزام شدند و ظرف دوساعت برق کل شهر وصل شد. البته برق 5 درصد باقی‌مانده شهر به دلیل خسارت کمی بعدتر وصل شد.

شجاعی خاطرنشان کرد: این طوفان در کل شهرستان احساس شد شدت خسارات و شدت صوفان به اندازه شهر گل مورتی مرکز شهرستان دلگان نبود.

انتهای پیام/395/ش

R7843/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان آب و هوا بیشتر بخوانید... موج جدید بارش های مونسون در راه سیستان و بلوچستان/ بادهای شدید لحظه‌ای در راه است سیستان و بلوچستان|۱۹۰۰ خانوار عشایری دلگان تا پایان سال از شبکه آب شرب بهره‌مند می‌شوند پروژه‌های بیابان‌زدایی و آبخیزداری از محل منابع صندوق توسعه ملی در "‌دلگان" اجرا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... موج جدید بارش های مونسون در راه سیستان و بلوچستان/ بادهای شدید لحظه‌ای در راه است سیستان و بلوچستان|۱۹۰۰ خانوار عشایری دلگان تا پایان سال از شبکه آب شرب بهره‌مند می‌شوند پروژه‌های بیابان‌زدایی و آبخیزداری از محل منابع صندوق توسعه ملی در "‌دلگان" اجرا شد واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان آب و هوا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ ایمنی برخی مجتمع‌های تجاری مشهد «حداقلی» است ۳ افتخارآفرینی دیگری از بانوان در کشور/ بانوی فرهیخته هرمزگانی را بیشتر بشناسید‌ ۴ جلالی: یک امتیاز هم ما را در جدول نگه داشت/ به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم ۵ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۶ توصیه پزشکان به افراد دارای بیماری زمینه‌ای/ در شهریورماه تزریق واکسن آنفلوآنزا تزریق کنید ۷ گزارش| سوءمدیریت و بی‌نظارتی بر بازار کردستان؛ گرانی بیداد می‌کند ۸ جولان دلالان در بازار زعفران خراسان‌رضوی/ زعفران‌کار از صادرات دلاری طلای سرخ بی‌بهره است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از علامه‌ای که نماد مبارزه با بی‌حجابی شد/ "بهلول گنابادی" که بود؟ محرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ ۸۰ درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند گزارش ویدئویی| بیمارانی که شرمنده مدافعان سلامت شدند / روایت تسنیم از کرونایی‌های بستری در بیرجند‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم یک عضو ائتلاف فتح : آمریکا مقصر اصلی بحران برق در عراق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آب و هوا سیستان و بلوچستان آب و هوا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ علیرضا نیکروز گفت: شب گذشته طوفان میهمان نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، ولی تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی از شهرستان‌های مختلف گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید؛ آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

وی با اشاره به اینکه طوفان خسارت زیادی به زیرساخت‌ بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و راهسازی وارد کرده است، عنوان کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات فراوان به کشاورزی و باغداری است.

نیکروز از اعزام کارشناسان به شهرستان‌های مختلف برای ارزیابی خسارات وارده در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: به محض نهایی شدن خسارات وارده، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که این شرایط تا روزهای آینده ادامه دارد و ضروری است عشایر و ورزشکاران از هم اکنون به فکر باشند و از رفتن به ارتفاعات و حضور در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

میزان بارش‌ها در مناطق مختلف

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح)استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوگنبدان ۷۹.۱، دلی خمسیر ۷۸، باشت ۷۸، فیلگاه ۷۶، ماهورباشت ۷۵، امامزاده جعفر ۷۲، سوق ۷۰، امامزاده پهلوان ۶۹، برم سبز ۶۹ و دیشموک ۶۸ میلیمتر بوده است.

علی کریمی اظهار داشت: همچنین میزان بارش‌ها در علی کرمی دمچنار ۶۷، بوستان ۶۵.۵، دهدشت ۶۵.۴، دیل ۶۴، گنجگون ۶۳.۸، سی سخت ۶۳.۷، دشتروم ۶۳.۵، ستنگان ۶۲.۵، سرفاریاب ۶۱، سرآب ننیز ۵۸، یاسوج فرودگاه ۵۷.۸، چرام ۵۶، منصورخانی کاکان ۵۶، گنجه‌ای ۵۵.۸ و درغک ۵۵ میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارش در مناطق وزگ ۵۴، کریک ۵۴، تنگ پیرزال ۵۳، تل گاه ۵۳، ممبی ۵۳، تنگ سرخ ۵۱، چیتاب ۵۰، لیکک ۴۸.۸، مارگون ۴۸، جاورده ۴۷، سرآسیاب یوسفی ۴۴، قلعه دختر ۴۴، لنده ۴۳، قلعه رئیسی ۴۰، پاتاوه ۳۸.۵، تنگ رواق ۳۶، موشمی زیلایی ۳۴ و سیرون شبلیز ۲۴ بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229400 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • طوفان مهیب کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید (فیلم)
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان