Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:33:38 GMT

برنامه ۲۰ ساله چشم‌انداز شهر کرمانشاه تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۸۷۳

برنامه ۲۰ ساله چشم‌انداز شهر کرمانشاه تصویب شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه از تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: برنامه ۲۰ ساله چشم‌انداز شهر کرمانشاه ترسیم و به تایید و تصویب شهردار کرمانشاه و شورای اسلامی شهر رسیده است.

 امید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه، اظهار داشت: گروه مطالعات و پژوهش معاونت برنامه‌ریزی شهرداری در حال حاضر مشغول تهیه پروژه استراتژیکی شهر کرمانشاه تحت عنوان سند چشم‌انداز توسعه شهر کرمانشاه و برنامه راهبردی و عملیاتی شهر و شهرداری می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه ۲۰ ساله چشم‌انداز شهر کرمانشاه ترسیم و به تایید و تصویب شهردار کرمانشاه و شورای اسلامی شهر رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های پنج سال اول این سند، گفت: تمامی فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های شهرداری در سال آتی با محوریت سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه انجام خواهد گرفت.

وی افزود: سند چشم‌انداز توسعه شهرداری کرمانشاه در هشت گام اصلی تعریف شده که معاونت برنامه‌ریزی شهرداری در حال تهیه گام ششم این سند است.

کریمی در پایان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت لزوم دقت در تهیه جزئیات این برنامه، پیش‌بینی می‌شود تا اوایل مهرماه کار تدوین سند به طور کامل به پایان برسد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه توسعه منابع انسانی شهرداری امید کریمی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت