Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار عاطفه سعیدی‌نژاد مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: بانوان در عرصه تربیت و تعلیم نقش بسیار مؤثری دارند و ضروری است این نقش هر روز جدی‌تر گرفته شود.

وی به اهمیت تبلیغ در جامعه دینی اشاره کرد و با تشریح برخی شیوه‌های تبلیغی رسول گرامی اسلام (ص) خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) در غدیر خم پس از بیان فرمایشاتشان تأکید کردند که پیام غدیر به کسانی که در آن جمع حضور نداشته و به نسل‌های بعدی منتقل شود و این مهم اهمیت تبلیغ را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین میدان تبلیغ را میدانی خطیر و با چالش‌های فراوان معرفی کرد و افزود: خداوند در سوره مائده ضمن اهمیت دادن به موضوع تبلیغ فرموده اگر بخواهید مبلغ باشید مورد هجوم کفار و مشرکان قرار می‌گیرید و تفسیر این کلام را پیش از انقلاب به خوبی مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: اعلامیه‌های امام خمینی (ره) به خاطر اینکه برای شاه عوارض به همراه داشت با آن مخالفت می‌کردند و امروز نیز اگر می‌خواهیم در مقابل کفار و مشرکان پیروز شویم می‌باید آیات قرآن را که هر کدام اعلامیه‌ای از سوی خداست، بخوانیم و طبق آن عمل کنیم.

وی بیان کرد: یکی از محوری‌ترین رسالت‌های بانوان انتقال مفاهیم قرآن به نسل‌های بعدی است و هر چه بتوانیم حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) را الگو قرار دهیم می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: اگر بخواهیم تبلیغ‌های مؤثر را تفسیر کنیم باید سخنرانی‌های حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) را مورد بررسی قرار دهیم چرا که سخنان آن بزرگواران نقشه راه امروز ما را نیز مشخص کرده و برای امروز نیز کاربرد دارد.

امام جمعه قزوین با تشریح جایگاه عظیم و والای زن در اسلام تأکید کرد: نباید جایگاه زنان در جامعه و نقش اثرگذار آنها تحریف شود و برای تحقق این هدف بانوان و رسانه‌ها رسالت سنگینی بر عهده دارند تا زنان به درستی نقش خود را در جامعه ایفا کنند.

کد خبر 4988652

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین تبلیغات اسلامی قزوین ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا ازدواج ماه محرم کرمانشاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟