Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:19:47 GMT

عراق ۲.۷۶ میلیون بشکه در روز نفت صادر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۹۲۲

عراق ۲.۷۶ میلیون بشکه در روز نفت صادر کرد

وزیر نفت عراق اعلام کرد کل صادرات نفت این کشور در ماه جولای به طور متوسط برابر با ۲.۷۶۳ میلیون بشکه در روز بوده است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزیر نفت عراق طی بیانیه ای در روز شنبه اعلام کرد کل صادرات نفت عراق در ماه جولای به طور متوسط برابر با 2.763 میلیون بشکه در روز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صادرات نفت عراق شامل 2.663 میلیون بشکه از میادین جنوبی بصره می شود و در کل 3.487 میلیارد دلار درآمد برای این کشور داشته است. متوسط قیمت نفت 40.70 دلار در هر بشکه بوده است.

 کاهش قیمت نفت طی بحران همه گیری ویروس کرونا ضربه سختی به اقتصاد وابسته به نفت عراق زده است. این کشور تولید نفت خود را همگام با کاهش تولید اوپک پایین آورده است.

عراق بیشتر از سهمیه متعهد شده در قرارداد اوپک پلاس نفت صادر کردصادرات روزانه 2.7 میلیون بشکه نفت عراق از میادین جنوبی

 سازمان کشورهای صادر کننده نفت و متحدانش طی ائتلافی با عنوان اوپک ‌پلاس از ماه مه تولید خود را پایین آورده‌اند تا به افزایش قیمت نفت کمک کنند. عراق 1.06 میلیون بشکه در روز از تولید خود کم کرده است ولی هنوز هم راه درازی برای رسیدن به سهمیه اش طبق این قرارداد در پیش دارد.

 انتهای پیام/201

R7586/P/S7,80,85/CT10 بیشتر بخوانید... میدان نفتی غراف عراق برای از سرگیری تولید آماده می شود عراق صادرات نفت خود را در پیروی از قرارداد کاهش تولید پایین می‌آورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... میدان نفتی غراف عراق برای از سرگیری تولید آماده می شود عراق صادرات نفت خود را در پیروی از قرارداد کاهش تولید پایین می‌آورد پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۱|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد ۲ تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ ۳ «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست ۴ تولید خودروی لوکسژن در ایران کلید خورد ۵ پرداخت سود تقسیمی سهام‌داران شرکت‌های تابعه شستا از طریق سامانه سجام ۶ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار ۷ گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/ تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال ۸ جلسه بانکی‌ها با رئیس قوه قضائیه/ رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها:مبدأ عمده تخلفات، خارج از نظام بانکی است مهمترین اخبار اقتصادی دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ ۴ رویکرد وزارت صمت برای جهش تولید/ تلاش برای کاهش ۱۰ میلیارد دلاری واردات نصف قیمت تمام شده برق بدون احتساب بهای سوخت از مردم دریافت می‌شود رشد ۲.۶ درصدی ارزش سهام عدالت در آغاز معاملات هفته مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم یک عضو ائتلاف فتح : آمریکا مقصر اصلی بحران برق در عراق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون بشکه در روز صادرات نفت نفت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات