Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@09:57:42 GMT

توپچی‌ها فاتح جام حذفی انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۹۵۲

توپچی‌ها فاتح جام حذفی انگلیس

ایران اکونومیست- تیم فوتبال آرسنال با برتری ۲ بر یک مقابل چلسی، قهرمان جام حذفی فوتبال انگلیس شد و با ۱۴ عنوان قهرمانی همچنان پرافتخارترین باشگاه در این رقابت‌ها باقی ماند.

فینال جام حذفی فوتبال انگلیس بین تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار شد.

آرسنال برای رسیدن به این مرحله از سد بورنموث، پورتموث، شفیلدیونایتد و منچسترسیتی عبور کرده بود و چلسی نیز ناتینگهام فارست، هال سیتی، لیورپول، لسترسیتی و منچستریونایتد را از پیش رو برداشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با برتری ۲ بر یک آرسنال پایان یافت که کریستین پولیسیچ در دقیقه پنج مسابقه نخستین گل را برای چلسی به ثمر رساند اما آرسنال در دقایق ۲۸ از روی نقطه پنالتی توسط اوبامیانگ کار به تساوی کشاند و همین بازیکن در دقیقه ۶۷ با به ثمر رساندن یک گل دیگر، تیم خود را به برتری رساند.

متئو کواچیچ در دقیقه ۷۳ این مسابقه با دریافت کارت زرد دوم، از زمین اخراج شد تا شاگردان لمپارد دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند.

۲۴ تیم مختلف تاکنون جام حذفی فوتبال را به خانه برده‌اند و ۴۳ تیم نیز در دیدار فینال حاضر بوده‌اند. آرسنال با ۱۴ قهرمانی پر افتخارترین تیم این جام است و پس از آن منچستر یونایتد با ۱۲ قهرمانی، چلسی و تاتنهام با ۸، لیورپول و استون‌ویلا با ۷ قهرمانی و منچسترسیتی با ۶ قهرمانی بیشترین تعداد قهرمانی در این مسابقات را دارند.

آرسنال با برتری در این مسابقه ضمن کسب جام قهرمانی و جبران نتایج ضعیف در لیگ جزیره، سهمیه حضور در لیگ اروپا را نیز کسب کرد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود با ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.  

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.  

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.  

صنعت مس کرمان با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.  

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم