Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:47:25 GMT

علت ناراحتی گواردیولا از مورینیو چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۹۰۹۳

علت ناراحتی گواردیولا از مورینیو چیست؟

یک اظهارنظر از ژوزه مورینیو دلیلی بوده است که پپ گواردیولا همچنان از سرمربی پرتغالی ناراحت باشد.

به گزارش مشرق، آنها دو مربی موفق در تاریخ لیگ برتر هستند. زمانی پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو دوست بودند و با هم خوب کار کردند. با این حال، هر دو تلاش می‌کنند بهتر از دیگری باشند. عادلانه است که بگوییم این روزها طولانی نیست که مورینیو و گواردیولا قهرمان نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۹۹۶، مورینیو به عنوان مترجم بابی رابرسون توسط بارسلونا به کار گرفته شد، در حالی که گواردیولا هنوز در این باشگاه بازی می‌کرد. حتی وقتی بابی رابسون از بارسلونا رفت، مورینیو در این تیم به عنوان مربی ماند و چهار سال خوب را سپری کرد. با این حال زمانی که پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد، رابطه این دو به سردی گرایید.

بیشتر بخوانید:

انتقاد دوباره مورینیو از منچسترسیتی

سرمربی پرتغالی در آستانه هدایت بارسلونا بود که در لحظه آخر چیکی بگرستین تصمیم گرفت به جای مورینیو، پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی انتخاب کند. این اتفاق با ناراحتی مورینیو همراه بود و این مربی زمانی که در اینتر بود و بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد، به خوبی انتقام خود را به رخ کشید.

با پیوستن ژوزه مورینیو به رئال مادرید، این مربی بارها به تمسخر پپ گواردیولا پرداخت و سعی در عصبانی کردن او داشت. یک بار پپ گواردیولا در نشست خبری خود گفت: دوربین ژوزه مورینیو کدام است که مستقیم بگویم تو در این اتاق رئیس هستی و حریف نداری، ولی این یک بازی فوتبال است.

با شکست مورینیو و رئال مادرید از بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، مورینیو در نشست خبری خود گفت: امیدوارم یک روز پپ گواردیولا یک جام سالم و بدون فساد برنده شود. حتی وقتی مورینیو در سال ۲۰۱۳ به چلسی رفت و پپ گواردیولا راهی بایرن مونیخ شد نیز جنگ این دو ادامه داشت. بعد از شکست چلسی از بایرن مونیخ در سوپرجام اروپا که در آن رامیرس هافبک چلسی اخراج شد، مورینیو اظهار نظر جنجالی دیگری نسبت به گواردیولا داشت و گفت: نمی‌دانم چرا هر وقت مقابل تیم گواردیولا قرار می‌گیرم یکی از بازیکنانم باید اخراج شود. به نظرم این در یوفا یک قانون اساسی است. با این حال اصلی ترین اظهارنظر مورینیو که با ناراحتی شدید پپ همراه بود در یک کنفرانس یوفا بین دو مربی رخ داد.

مورینیو: همه می‌گویند شیوه فوتبالی تیم پپ زیباست و قابل احترام، ولی فوتبال جنبه‌های مختلفی دارد که می‌تواند زیبا باشد.

گواردیولا: به نظرم زیبایی فوتبال به مربی برمی‌گردد. از نظر من مورینیو مربی‌ای است که فقط به نتیجه اهمیت می‌دهد.

مورینیو : اگر از کاری که می‌کنید، راضی هستید و لذت می‌برید، کچل نمی‌شدید. به نظرم گواردیولا از کاری که می‌کند لذت نمی‌برد.

این اظهارنظر با ناراحتی پپ گواردیولا همراه بود و از آن روز ارتباط سرد بین دو مربی حتی بدتر از قبل نیز شد و این دو تنها بعد از بازی‌های خودشان به یک دست دادن جزئی بسنده می‌کنند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین پپ گواردیولا ژوزه مورینیو فوتبال سرمربی تاتنهام منچسترسیتی لیگ جزیره ژوزه مورینیو پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر

رقابت شانه به شانه آرتتا و پپ در صدر جدول و همچنین فرار تحسین برانگیز شان دایچ از منطقه سقوط؛ به نظر شما بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر چه کسی است؟

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها میکل آرتتا (آرسنال): ۶ بازی، ۵ پیروزی، ۱ شکست. تفاضل ۱۱+ شان دایچ (اورتون): ۶ بازی، ۴ پیروزی، ۱ تساوی، ۱ شکست. تفاضل ۰ پپ گواردیولا (منچسترسیتی): 5 بازی، ۵ پیروزی. تفاضل ۱۵+ جدول لیگ برتر انگلیس جدول لیگ برتر انگلیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد