Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:03:49 GMT

تلاش برای تکمیل زیرزمین مسجد ارک پیش از آغاز ماه محرم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۹۵۱۲

تلاش برای تکمیل زیرزمین مسجد ارک پیش از آغاز ماه محرم

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان این بازدید که سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق و پیمان عباسی مدیر کل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمانها و مناطق نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت اجرایی پروژه مرمت و ایمن سازی مسجد ارک در منطقه ۱۲ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران طی سخنانی در حاشیه این بازدید از تلاش برای پایان یافتن عملیات بازسازی زیرزمین مسجد ارک همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد و بر لزوم تسریع عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق نیز در تشریح روند اجرا و پیشرفت پروژه، از ساخت سه چشمه سرویس بهداشتی در ضلع شرقی زیرزمین و اتمام عملیات خاکبرداری اتاق صوت خبر داد و گفت: سنگ کاری ستون‌های زیرزمین در حال اجرا است و مجموعه سازمان عمرانی مناطق تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زیرزمین مسجد ارک برای بهره برداری در ماه محرم آماده شود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، ساخت و نصب درهای شبستان مردانه و زنانه به پایان رسیده و اجرای تأسیسات برقی در حال انجام است.

کد خبر 4988694

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجد ارک صفا صبوری دیلمی محرم 99 ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی شورای شهر تهران ازدواج بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا مواد مخدر آیت الله سید ابراهیم رئیسی زمین خواری عید سعید قربان سازمان عمرانی مناطق مسجد ارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک بر تعهد به تلاش برای راه‌حلی که به اشغال فلسطین پایان داده و منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین شود، تاکیدکرد.
 
وی همچنین از کشورهای متحد با رژیم اشغالگر صهیونیست درخواست کرد تا از آغاز عملیات نظامی زمینی در رفح در جنوب غزه منصرف شده و بر پیامدهای فاجعه بار احتمالی برای فلسطینیان در غزه تاکید کرد.
 
گوترش بر ضرورت جلوگیری از قحطی با اطمینان از هدف قرار نگرفتن تلاش‌های بشردوستانه، کاروان‌ها، امکانات و افراد تاکید کرد.
 
پیشتر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بدون توجه به نتیجه مذاکرات آتش‌بس، حمله زمینی خود را در رفح آغاز خواهد کرد.
 
شهر رفح از زمان آغاز عملیات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه محل پناهندگی بسیاری از فلسطینیان شده است.
 

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد