Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@22:49:30 GMT

رانگنیک به دنبال مربیگری در لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۹۵۳۱

رانگنیک به دنبال مربیگری در لیگ برتر انگلیس

خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم‌های شالکه و لایپزیگ قصد دارد هدایت تیمی در لیگ برتر انگلیس را برعهده بگیرد. تاریخ انتشار: 09:11 - 12 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۸۰۵

خبرگزاری میزان - پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد، رالف رانگنیک که اخیراً گزینه اصلی سرمربیگری میلان برای فصل آینده بود، قصد دارد هدایت یک تیم در لیگ برتر انگلیس را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی آلمانی روز جمعه قراردادش با باشگاه لایپزیگ را که یکسال دیگر اعتبار داشت، با توافقی دوجانبه فسخ کرد تا بتواند به عنوان سرمربی فعالیتش را در باشگاهی دیگر از سربگیرد.

رانگنیک ۶۲ ساله که به عنوان مدیر ورزشی و توسعه باشگاه لایپزیگ فعالیت داشت، پیش از این هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، شالکه، هوفنهایم و لایپزیگ را هم برعهده داشته است.

باشگاه میلان در ماه‌های اخیر نسبت به استخدام رالف رانگنیگ علاقه‌مند بود، اما نتایج خوبی که روسونری اخیراً با استفانو پیولی گرفت، آنها را برای تمدید قرارداد این سرمربی ایتالیایی تا سال ۲۰۲۲ متقاعد کرد.

بیشتر بخوانید: ۳ باشگاه آلمانی در پی به خدمت گرفتن چالهان‌اوغلو

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان رالف رانگنیک میلان لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود

دیوید مویس پس از عملکرد بسیار خوب در وست‌هم، با این باشگاه قطع همکاری کرد.

طرفداری | پس از انتشار اخبار توافق با خولن لوپتگی که وست‌هم را به احترامی به دیوید مویس متهم کرد، چکش‌ها جدایی سرمربی اسکاتلندی را تایید کردند. 

به گزارش وبسایت رسمی وست‌هم، دیوید مویس در پایان فصل 24-2023 و با به پایان رسیدن قراردادش از هدایت این تیم کنار می‌رود. مویس طی 4.5 سال حضور در ورزشگاه لندن، چکش‌ها را دو بار به مقام هفتم لیگ برتر رساند. او در کنار بازی در نیمه نهایی و یک چهارم لیگ اروپا، با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا در فصل گذشته، چکش‌ها را پس از 43 سال به یک جام بزرگ رساند. این اولین قهرمانی اروپایی وست‌هم از سال 1965 بود.

دیوید مویس در مورد جدایی‌اش گفت:

از چهار و نیم سال فوق العاده در وست‌هم لذت بردم. باشگاه در موقعیت بهتری نسبت به زمان بازگشت من در سال ۲۰۱۹ قرار دارد. زمانی که برای دومین بار به وست‌هم پیوستم، باشگاه یک رده بالاتر از منطقه‌ سقوط قرار داشت و رسیدن به سه فصل متوالی حضور در اروپا، ماجراجویی فوق‌العاده بود. پس از اینکه باشگاه را به منطقه امن رساندیم، تیم را به کسب مقام‌های ششم و هفتم در لیگ برتر هدایت کردیم و از اینکه در ژوئن گذشته قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شدیم، که اولین جام مهم باشگاه در ۴۳ سال اخیر بود، بسیار خوشحال شدم.

می‌خواهم از تمام بازیکنان برای حمایتشان و تمام موفقیت‌هایی که در چهار و نیم سال گذشته به دست آورده‌اند، تشکر کنم. از همکاری با همه افراد در وست‌هم واقعا لذت بردم و از هیئت مدیره برای فرصت هدایت این باشگاه عالی تشکر می‌کنم. برای جانشین نهایی خودم، مدیران، بازیکنان، کارکنان، هواداران و همه افراد در وست‌هم، بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم.

وست‌هم در فاصله 2 هفته به پایان فصل جاری لیگ برتر، با 49 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد. به احتمال فراوان، خولن لوپتگی هدایت چکش‌ها برای فصل آینده برعهده می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • توخل: همه می‌دانند که از حضور در لیگ برتر لذت بردم
  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • دیوید کاپرفیلد اتریشی است | سرمربی فوتبال یا جادوگر؟
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • رسمی؛ دیوید مویس از وست هم جدا می‌شود
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن