Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله «مصطفی علما» شنبه شب در نشست تعدادی از اعضای بسیج سازندگی افزود: حقیقت و کلیت کمک کردن به مردم در زمان حیات حضرات معصومین (ع) به شکل گسترده وجود داشته و همواره آن بزرگواران به فکر اقشار مردم بوده اند.

وی اظهار داشت: در همین کرمانشاه از قدیم الایام افرادی بوده اند که همواره در خدمت کردن به مردم گوی سبقت را از هم می ربودند، بخصوص این که برای خدمتگزاری زائران عتبات حقیقتاً سنگ تمام می گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در موضوع کرونا، این مردم بودند که در عرصه های جهانی خوش درخشیدند و بهترین کمک ها به مردم در ایران اتفاق افتاده است.

صدا و سیما باید متعلق به همه مردم باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار با مسوولان صدا و سیما استان گفت: صدا و سیما نباید متعلق به گروه خاصی باشد بلکه باید تمام مردم با دیدن و شنیدن برنامه های آن احساس رضایت کنند.

آیت الله علما بر زمینه‌سازی تربیت جامعه توسط صدا و سیما تأکید کرد و افزود: صدا و سیما رکن است و انصافاً در حوادث سالیان اخیر بسیار خوب درخشیده و این می تواند اعتماد عمومی نسبت به این رسانه گسترده را افزایش دهد و مردم احساس کنند که رسانه متعلق به خودشان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید از برنامه سازان و مسوولین صدا و سیما تقدیر کرد زیرا در این سالیان در تمامی رخدادها به شکل گسترده در کنار مردم بوده و منویات مردم را مطرح نموده اند.

وی با اشاره به اهمیت تربیت جوانان و خانواده‌ها تأکید کرد: باید موضوع بسیار مهم استحکام خانواده ها و تربیت آن ها در دستور کار برنامه سازان صدا و سیما قرار گیرد، زیرا فلسفه رسالت انبیای الهی(ع) همین موضوع بسیار مهم تربیت بوده و تربیت به واسطه این که سر و کار ما با انسان است که سلایق و تفکرات مختلفی دارند بسیار مشکل است.

آیت الله علما با ابراز خوشبینی نسبت به زمینه تربیت جامعه تصریح کرد: خوشبختانه زمینه تربیت در جامعه مساعد است، لذا یکی از کارهای اساسی که صدا و سیما باید انجام دهد، نوآوری، ابتکار در کارها و خلاقیت در برنامه‌سازی می‌باشد تا مردم را بیشتر به سوی خود جلب نماید.

امام جمعه کرمانشاه آگاهی بخشی گسترده صدا و سیما در موضوع کرونا را قابل تحسین دانست و  افزود: در کنار برنامه های خوب و متنوع صدا و سیما ، آگاهی بخشی نسبت به موضوع کرونا از اقدامات خوب صدا و سیما است.

برچسب‌ها صدا و سیما مصطفی علماء کمک های مردمی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما کمک های مردمی کرمانشاه صدا و سیما کمک های مردمی کرمانشاه صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: چرخ صنعت و تولید کشور به دست کارگران می چرخد، لذا شایسته است که دولت ها گوش شنوا برای شنیدن مطالبات کارگران داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، عنوان کرد: هفته معلم را به همه آموزگاران که وظیفه تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند تبریک عرض می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به کشورهای پاکستان و سریلانکا، افزود: این سفر بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» انجام گرفت که این نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دارد.
 
وی افزود: این سفر در صورتی انجام می‌شود که آمریکا کشورها را علیه ایران به تحریم تشویق می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود، خاطرنشان کرد: ماموستا ملا احمد فخری در طول عمر با برکت خویش خدمات بسیاری برای دین و اجتماع و مردم منطقه و استان انجام داد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات