Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@03:32:54 GMT

اعتراضات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۰۰۶

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، هزاران تظاهرکننده مقابل منزل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درقدس اشغالی و همچنین میدان "پاریس" و خیابان های اطراف آن در مرکز این شهر تجمع کردند.

شرکت کنندگان شعارهایی علیه نتانیاهو به خاطر فساد و سوء مدیریت در بحران کرونا سر دادند و خواهان استعفای وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پلیس تمامی راه های منتهی به منزل نتانیاهو را بست.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند این بزرگترین اعتراضات از زمان آغاز تظاهرات های اخیر علیه نتانیاهو است.

در دیگر شهرهای اراضی اشغالی نیز تظاهرات های مشابهی برگزار شد و تظاهرکنندگان و پلیس مجبور شد در شهر تل آویو برای آرام کردن صدها تظاهر کننده وارد عمل شود و از آن ها خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

در شهر قیساریه بیش از ۲۰۰۰ معترض اسرائیلی مقابل دفتر نتانیاهو در این شهر ساحلی تجمع کردند.

تظاهرات در میدان پاریس در قدس به خشونت کشیده شد و پلیس نیمه شب برای بیرون کردن تظاهرکنندگان خشمگین از این میدان مرکزی به زور متوسل شد.

بنا بر اعلام پلیس دستکم هشت تن در قدس و تعدادی از معترضان نیز در دیگر شهرها دستگیر شدند.

در موازات با این تظاهرات، شهر سان فرانسیسکو آمریکا هم شاهد تظاهرات ده ها اسرائیلی علیه نتانیاهو بود .

همچنین رسانه های اسرائیلی از فراخوان ها برای برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو در برلین و لندن و دیگر شهرهای جهان خبر دادند.

نتانیاهو روز شنبه گفته بود تظاهرات ها و حتی درخواست برای ترورش او را متوقف نمی کند.

قدس اشغالی و دیگر شهرهای اراضی اشغالی چندین هفته است که صحنه تظاهرات علیه نتانیاهو است که در چند پرونده به فساد متهم شده است. همچنین سوء عملکرد وی در مدیریت بحران کرونا اسرائیلی ها را برای برکناری وی مصمم تر کرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: علیه نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر

ورود نیروهای پلیس نیویورک با استفاده از نردبان ویژه به داخل "تالار همیلتون" در دانشگاه کلمبیا برای دستگیری دانشجویان متحصن حامی فلسطین از ساختمان/ رویترز و گتی ایمجز سخنرانی هفتگی پاپ فرانسیس در واتیکان/ رویترز مرکز اسکان سیلزدگان در شهر نایروبی کنیا/ رویترز اعتراضات روز کارگر در مقابل سفارت آمریکا در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز شهر رفح در جنوب نوار غزه/ رویترز دستگیری معترضان در تظاهرات روز جهانی کارگر از سوی پلیس لباس شخصی ترکیه در میدان تقسیم شهر استانبول/ خبرگزاری فرانسه آب تنی در یک روز گرم تابستانی در شهر کلمبو سریلانکا/ خبرگزاری فرانسه گله گوزن وحشی در اورگان آمریکا/ زوما تظاهرات روز جهانی کارگر در پارکی در شهر پاریس/ SOPA تظاهرات فعالان کمونیست در روز جهانی کارگر در شهر بارسلونا اسپانیا/ زوما حمله معترضان در روز جهانی کارگر به شعبه رستوران آمریکایی مک دونالد در پاریس/ زوما تظاهرات فعالان ضدسرمایه داری در شهر آتن یونان و در روز جهانی کارگر/ زوما نمایشگاه تسلیحات غربی به غنیمت گرفته شده از اوکراین در مسکو/ تاس کارخانه نخ ریسی در شاندونگ چین/ نورفوتو جمع آوری ماهی های تلف شده از دریاچه ای در ویتنام/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • چرا مقام های اسرائیلی از دیوان کیفری بین المللی واهمه دارند؟ / غرب بر سر دوراهی؛ بازداشت نتانیاهو یا برباد رفتن اعتبار باقی مانده
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر