Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@15:46:10 GMT

شکست سوپر فرانکی مقابل توپچی‌های آرتتا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۰۱۵

شکست سوپر فرانکی مقابل توپچی‌های آرتتا

شب گذشته در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس، تیم فوتبال چلسی مغلوب آرسنال شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته شنبه ۱۱ مرداد ماه فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس بین دو تیم آرسنال و چلسی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد.
این دیدار از ساعت ۲۱ آغاز شد و قضاوت آن برعهده "آنتونی تیلر" بود.

شاگردان لمپارد که در لیگ برتر عملکرد نسبتاً خوبی داشتند و با ۶۶ امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به یونایتد، در رده چهارم قرار گرفته بودند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سمت توپچی‌های آرسنال که بعد از رفتن ونگر، روزگار خوشی را سپری نمی‌کنند، با کسب ۵۶ امتیاز با آرتتای جوان در رده هشتم جای گرفتند و از کسب سهمیه اروپایی بازماندند.

این دو تیم در FA CUP به فینال رسیدند. چلسی با حذف یونایتد به این مرحله رسید و آرتتای جوان هم با عبور از تیم استاد خود (پپ گواردیولا) راهی فینال شده بود.

تقابل دو چهره جوان که در دوران بازیگری، نمایش‌های جذابی در همین دو تیم از آن‌ها به یاد داریم، می‌توانست جذابیت این دیدار را دو چندان کند.

جام حذفی انگلیس که از سال ۱۸۷۱ میلادی تاکنون به‌طور منظم هر سال برگزار شده (به‌جز در زمان دو جنگ جهانی)، قدیمی‌ترین مسابقات فوتبالی است که کماکان به حیات خود ادامه می‌دهد.

قهرمان FA CUP کاپ حق شرکت در مسابقات لیگ اروپا (جام یوفا) را پیدا می‌کند. اما در صورتی که آن تیم برای لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده باشد، سهمیه جام یوفا به بهترین تیم لیگ برتر می‌رسد. پیش از فصل ۲۰۰۹–۲۰۱۰ تیم نایب قهرمان به جام یوفا می‌رفت.

آرسنالی‌ها که در این رقابت قدیمی ۱۳ بار قهرمان شده اند پرافتخارترین تیم به حساب می‌آمدند و با توجه به اینکه از کسب سهمیه اروپایی در لیگ برتر بازمانده بودند، نیاز مبرمی به پیروزی در دیدار مقابل چلسی داشتند.

در این دیدار ابتدا شاگردان لمپارد توسط پولیسیچ به گل رسیدند. او اولین بازیکن آمریکایی در تاریخ این رقابت‌ها است که در این تورنمنت گل می‌زند. اما توپچی‌ها با دبل اوبامیانگ در دقایق ۲۸ و ۶۷ سلطه خود بر این رقابت‌ها را با کسب چهاردهمین جام حفظ کردند.

با این قهرمانی آرتتا موفق شد سهمیه لیگ اروپا را که در لیگ نتوانسته بود کسب کند، بدست آورد. چلسی هم خودش را آماده تقابل با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا می‌کند. آبی‌ها دیدار رفت ۱/۸ را با نتیجه ۳-۰ در استمفوردبریج به باواریایی‌ها باخته است.

کد خبر 436703

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چلسی چلسي فوتبال اروپا فرانک لمپارد تیم فوتبال آرسنال میکل آرتتا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!