Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

یووه قبل از بالا بردن جام شکست خورد

تیم یوونتوس قهرمان زودهنگام رقابت‌ها دومین شکست متوالی‌ خود را پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت خانگی با نتیجه ۳ بر یک مقابل رم و با رونمایی از پیراهن جدید بانوی پیر برای فصل آینده رقم خورد. در این بازی که ساری به تعدادی از مهره‌های کلیدی‌اش از جمله رونالدو استراحت داده بود، یووه خیلی زود با گلزنی ایگواین در دقیقه ۵ پیش افتاد، اما کالینیچ در دقیقه ۲۳ رم را به بازی برگرداند و در ادامه هم پروتی با دو گلش در دقایق ۴۴ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۲ مسبب پیروزی روسونری رده پنجمی شد. این هفتمین شکست فصل یوونتوس بود که با توجه به پیروزی خارج از خانه اینتر مقابل آتلانتا در بازی همزمان، فاصله میان تیم‌های اول و دوم جدول در هفته آخر رقابت‌ها را به یک امتیاز کاهش داد.

بازگشت دلوفئو به سن‌سیرو؟

جرارد دئولوفئو با سقوط واتفورد به لیگ چمپیونشیپ انگلیس در پی جدایی است و پیشنهاد خوبی هم از میلان دارد.

«اسکای‌اسپورت» ایتالیا در این باره نوشت، بازیکن اسپانیایی واتفورد که سابقه بازی در بارسلونا و اورتون را هم داشته، ممکن است دوباره در سن‌سیرو به میدان برود. میلان امیدوار است این بازیکن را برای فصل آینده به طور قطعی جذب کند. دئولوفئو سال ۲۰۱۷ برای مقطعی کوتاه از اورتون قرض گرفته شد و در میلان عملکرد خوبی داشت.

اینتر به دنبال دو ستاره آتلانتا

پس از درخشش آتالانتا در این فصل سری‌آ ایتالیا، باشگاه اینترمیلان برای جذب ۲ بازیکن این تیم اقدام خواهد کرد.

سایت «کالچومرکاتو» مدعی شد، رابین گوسنس هافبک چپ‌پای آتالانتا و دووان زاپاتا مهاجم این تیم در رادار اینتر هستند. گوسنس آلمانی ۲۶ ساله است و از سال ۲۰۱۷ در آتالانتا بازی می‌کند. زاپاتا هم که کلمبیایی است برای جانشینی لائوتارو مارتینس در نظر گرفته شده.

گواردیولا ستاره بارسا را می خواهد

پپ گواردیولا تمایل دارد این تابستان سرجی روبرتو مدافع راست بارسلونا را جذب کند.

نشریه «اسپورت» مدعی شد، پیشنهاد منچسترسیتی به باشگاه بارسلونا رسیده، اما بارسایی‌ها حاضر به فروش روبرتو نیستند. بارسا پیشنهاد داده نلسون سمدو را راهی لیگ برتر کند.

ادی هاو از بورنموث جدا شد

بورنموث علیرغم کسب برتری 1-3 در هفته پایانی لیگ برتر برابر اورتون بعد از پنج سال از لیگ برتر خداحافظی کرده و به دسته پایین تر سقوط کرد. حالا ادی هاو اعلام کرد بعد از سالها حضور در بورنموث از این باشگاه جدا شده است.

ادی هاو در نامه ای سرگشاده ای خطاب به هواداران گفت: "بعد از سپری کردن 25 سال در این باشگاه به عنوان بازیکن و سرمربی، این تصمیم که با توافق باشگاه گرفته شده، یکی از سخت ترین کارهایی است که تا به حال انجام داده ام.

با این وجود عشق و علاقه ای که به باشگاه بورنموث دارم همیشه در قلبم باقی خواهد ماند، اما در مجموع احساس می کنم حالا زمان مناسبی است که باشگاه در یک مسیر جدید حرکت کند. بورنموث همیشه در قلب من خواهد بود، اما من به وضوح معتقدم حالا زمان مناسبی برای تغییر باشگاه فرا رسیده است."

اوبامیانگ از صلاح هم گذشت

با 31 سال و 44 روز، از سال 1932 حالا اوبامیانگ تبدیل به مسن ترین بازیکنی شده که برای آرسنال در فینال جام حذفی موفق به گلزنی شده است. پیش از او باب جان در مقابل نیوکاسل با 33 سال و 80 روز برای توپچی ها گلزنی کرده بود. همچنین از زمان اولین حضور خود برای آرسنال در فوریه 2018، اوبامیانگ در همه مسابقات با 69 گل بیش از سایر بازیکنان لیگ برتر گلزنی کرده است و یکی از بالاتر از محمد صلاح 68 گله بوده است.

واکنش اوبامیانگ به شایعه جدایی از آرسنال

پیر آمریک اوبامیانگ گفت: من واقعا به این موضوع فکر نمی کنم و حالا واقعا می خواهم از حضور کنار دیگر بازیکنان از قهرمانی لذت برده و جام را بالای سر ببرم. فکر می کنم همه بازیکنان امروز بهترین عملکردشان را در میدان نشان دادند و ما سزاوار کسب عنوان قهرمانی بودیم. مسیر طولانی و بسیار خوبی را سپری کردیم و من می خواهم تمام شب را از این قهرمانی لذت ببرم.

عصر فوق العاده ای را سپری کردیم و حالا وقت لذت بردن است. در صحنه گل دوم باید بگویم که از سبک بازی کورت زوما، مدافع چلسی شناخت دارم و او می داند من بازیکنی راست پا هستم، پس به خودم گفتم توپ را روی پای چپ ببر و در نهایت موفق شدم دروازه حریف را باز کنم.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان یوونتوس آاس رم مائوریتزیو ساری اینتر آتلانتا جرارد دلوفئو واتفورد آث میلان دوان زاپاتا بارسلونا منچستر سیتی پیر امریک اوبامیانگ پپ گواردیولا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان یوونتوس آاس رم مائوریتزیو ساری اینتر آتلانتا جرارد دلوفئو واتفورد آث میلان دوان زاپاتا بارسلونا منچستر سیتی پیر امریک اوبامیانگ پپ گواردیولا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏

با گزارش "ورزش سه"، انتقاد بارسایی‌ها از عملکرد ضعیف ژوائو ‏کانسلو در بازی مقابل رئال مادرید همچنان ادامه دارد. امروز رونالد ‏دی‌بوئر، ستاره هلندی سابق بارسا، در یکی از شدیدترین حمله‌ها به ‏کانسلو خواهان پس فرستادن مدافع پرتغالی به تیمش ‏منچسترسیتی شد. ‏

کانسلو در حال حاضر بازیکن منچسترسیتی است ولی از آخرین باری ‏که برای سیتی به میدان رفت بیش از یک سال می‌گذرد. او بعد از ‏مدتی شکرآب شدن رابطه‌اش با پپ گواردیولا در نهایت بعد از درگیری ‏با او در تمرین به بایرن مونیخ قرض داده شد و سپس به صورت ‏قرضی به بارسا آمد. ‏

رونالد دی‌بوئر با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف کانسلو در شکست ‏مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید می‌گوید حالا می‌شود فهمید که ‏در دعوای کانسلو و پپ حق با مربی سیتی بوده است. ‏

دی‌بوئر که با سایت هلندی زیگو اسپورت صحبت می‌کرد گفت: "حالا ‏می‌فهمم که چرا پپ از کانسلو خوشش نمی‌آمد. او فقط فوتبال ‏خودش را بازی می‌کند و فکر می‌کند مهم فقط این است که وقتی ‏توپ را می‌گیرد ادا و اصول دربیاورد. تو مدافعی پسر، این کارها یعنی ‏چه!"‏

مارکو فان باستن هم در مصاحبه با همین سایت هلندی صحبت‌های ‏دی‌بوئر را تایید کرد و گفت: "باور کردنی نیست که کانسلوی 29 ساله ‏دائم همان اشتباه‌ها را تکرار می‌کند". ‏

دیگر خبرها

  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم