Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امامعلی پور اظهار داشت: در همین راستا و بر اساس فراخوان مدیریت امور دانشجویی، حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که جهت انجام کارهای عملی نیاز به اسکان دارند ثبت نام کرده‌اند که در دو مرحله از اواخر نیمه اول مرداد ماه خوابگاه به آنها واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول به دانشجویانی که برای تکمیل کارهای عملی و دفاع از پایان نامه و رساله تا پایان شهریورماه درخواست خوابگاه کرده‌اند خوابگاه واگذار خواهد شد، تصریح کرد: در مرحله دوم نیز (با حدود یک هفته فاصله از مرحله اول) به دانشجویانی که برای پیشبرد پایان نامه یا رساله خود نیاز به آزمایشگاه دارند، خوابگاه واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی همچنین دانشجویانی که برای انجام کارهای اداری و دفاع از پایان نامه و رساله درخواست خوابگاه نموده‌اند نیز همزمان با دو این مرحله می‌توانند به مدت یک تا دو هفته از خوابگاه استفاده کنند.

معاون دانشجویی تاکید کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و دانشجو موظف است موارد اعلام شده از طرف دانشگاه و وزارت بهداشت را مراعات کند و تا پایان شهریور ماه خوابگاه را تخلیه نماید.

وی یادآور شد: همچنین زمان حضور هر یک از دانشجویان در خوابگاه به صورت تلفنی به خود دانشجو اطلاع رسانی خواهد شد از این رو از دانشجویان درخواست می‌شود بدون هماهنگی به خوابگاه مراجعه نکنند.

کد خبر 4988585

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان خوابگاه دانشجویی دانشگاه تبریز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا ازدواج ماه محرم بیرجند کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6095899

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد