Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:05:58 GMT

مشکل زمین طرح ملی مسکن در کرمان همچنان پابرجا است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۳۲۶

مشکل زمین طرح ملی مسکن در کرمان همچنان پابرجا است

گروه استان‌ها- مدیرکل شهرسازی استان کرمان گفت: اگر نتوانیم زمین مورد نظر شرق شهر کرمان را برای طرح ملی مسکن واگذار کنیم زمین دیگری برای این منظور نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی حاجی‌زاده صبح امروز در شورای مسکن استان کرمان که با حضور آیت‌‌اللهی‌موسوی معاون امور عمرانی استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: از تعاونی‌های توانمند می‌توانیم در اجرای طرح ملی مسکن در استان کرمان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اسامی این تعاونی‌ها در شهر سیرجان ارسال شده است گفت: این تعاونی‌ها اگر به تایید شورای مسکن برسند می‌توانیم متقاضیان طرح ملی مسکن را به آنها معرفی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان با اشاره به اینکه اراضی بر اساس قیمت کارشناسی روی زمین تعیین شدند افزود: جایگاه استان کرمان در اجرای طرح ملی مسکن در سطح کشور جایگاه خوبی است و باید آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل زمین برای طرح ملی مسکن در شهر سیرجان کاملا برطرف شده است گفت: در شهر کرمان اراضی ضلع شرقی شهر کرمان همچنان مشکل دارند و اگر بتوانیم خدمات زیربنایی را به آنها برسانیم این مشکل برطرف می‌شود.

حاجی‌زاده با عنوان اینکه بالغ بر چهار هزار نفر فرهنگی در طرح ملی مسکن در کرمان ثبت‌نام کردند افزود: از این تعداد بیش از سه هزار فرهنگی در شهر کرمان هستند.

تداوم اختلال سراسری سامانه طرح ملی مسکن/ امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان وجود نداردعرضه واحدهای طرح ملی مسکن با قیمت کمتر از متوسط بازار/ میانگین قیمت تیر 99؛ 21 میلیون تومان11867 نفر واجد شرایط طرح ملی مسکن در شمال استان کرمان شناسایی شدند

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم زمین مورد نظر در شرق شهر کرمان را واگذار کنیم زمین دیگری برای این منظور نداریم و مشکل آنها دو چندان خواهد شد گفت: در شهر کرمان 4 هزار و 337 نفر متقاضی طرح ملی مسکن هستند که به هزار و 662 هکتار زمین نیاز داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان بیان کرد: در مجموع در استان کرمان 15 هزار و 423 نفر متقاضی طرح ملی مسکن هستند که به 8 هزار و 855 هکتار زمین نیاز است.

وی با بیان اینکه شهرهای سیرجان، بم و رفسنجان بیشترین متقاضی را بعد از شهر کرمان دارند گفت: 4 هزار و 844 نفر در شهرهای زیر 100 هزار نفر در استان کرمان در این طرح ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان طرح ملی مسکن بیشتر بخوانید... استقبال سرد تهرانی‌ها از طرح ملی مسکن/ اولتیماتوم وزارت راه به متقاضیان سامانه طرح ملی مسکن دچار اختلال شد وام ودیعه مسکن فرم«ج» را قرمز نمی‌کند/ متقاضیان طرح ملی مسکن ثبت‌نام کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استقبال سرد تهرانی‌ها از طرح ملی مسکن/ اولتیماتوم وزارت راه به متقاضیان سامانه طرح ملی مسکن دچار اختلال شد وام ودیعه مسکن فرم«ج» را قرمز نمی‌کند/ متقاضیان طرح ملی مسکن ثبت‌نام کنند واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان طرح ملی مسکن پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۲ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۳ توصیه پزشکان به افراد دارای بیماری زمینه‌ای/ در شهریورماه واکسن آنفلوآنزا تزریق کنید ۴ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است ۵ گزارش|‌ افزایش بیماران کرونایی در ‌استان اردبیل / کرونا پای ثابت مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی ۶ افتخارآفرینی دیگری از بانوان در کشور/ بانوی فرهیخته هرمزگانی را بیشتر بشناسید‌ ۷ ایمنی برخی مجتمع‌های تجاری مشهد «حداقلی» است ۸ گزارش| سوءمدیریت و بی‌نظارتی بر بازار کردستان؛ گرانی بیداد می‌کند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از علامه‌ای که نماد مبارزه با بی‌حجابی شد/ "بهلول گنابادی" که بود؟ گزارش| زخم بی‌مهری مسئولان بر بنای تاریخی ۵۶۰ ساله در زنجان / ‌نفس کاروان‌سرای تاریخی نیک‌پی‌ به شماره افتاد گزارش| روایت تسنیم از دردهای ۱۹ ساله جوان «پروانه‌ای» / آنقدر تنش رنجور ‌است که وقتی برای عاشقی ندارد‌ مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" بررسی طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی در دستور کار نمایندگان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس طرح ملی مسکن استان کرمان شهر کرمان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلی بازار طلا، ارز و سکه همچنان مشاهده می‌شود که نرخ‌گذاری دلار در برخی از کانال‌های تلگرامی ادامه دارد به طوری که قیمت دلار در این کانال‌ها از صبح امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) با نوسان قیمت همراه بوده است.

بنابراین گزارش، باید اشاره کرد که قیمت دلار با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما از هفته گذشته تاکنون روند کاهشی به خود گرفته؛ طوری که با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریدار و فروشی در این بازار نیست.

طبق گفته‌ها، ثبات و آرامش در بازار ارز آزاد حاکم اما نرخ‌گذاری کانال‌های تلگرامی همچنان گریبان‌گیر این بازار است و بدون توجه به تعطیلی بازارها، هم‌اکنون در این کانال‌ها دلار به ۶۱ هزار و ۲۲۰ تومان رسید.

کد خبر 6096245 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است