Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام خزاعی گفت: خوشبختانه تاکنون با برنامه‌ریزی‌های به موقع و هوشمندانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، توطئه‌های دشمن با حضور مردم در صحنه‌های مختلف نقش برآب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، به روز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: برای تبیین و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبلیغ مناسبت‌های ملی و مذهبی، نیاز بود تا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأسیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یادآوری مناسبت‌ها یک ریشه قرآنی دارد و باید ایام‌الله را به مردم یادآوری کنیم که این اقدام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرکت در مسیر کلام خدا و قرآن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهبندان گفت: نظراتی که اکنون در شورای هماهنگی ارائه می‌شود هیچ‌گاه در سال‌های اول انقلاب، نظرات به این پویایی نبوده است.

حجت‌الاسلام خزاعی خاطرنشان کرد: دهه‌فجر و دیگر مناسبت‌ها هر ساله باید گرامی داشته می‌شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مجموعه‌ای از وزارت‌خانه‌ها، افراد حقیقی و حقوقی است با تبلیغات این مناسبت‌ها را زنده نگه می‌دارد.

وی بخش تبلیغات را در دنیا بسیار مهم دانست و افزود: این موضوع به حدی مهم است که یکی از سردمداران جنگی در جهان حاضر است یک دلار برای جنگ و 100 دلار برای تبلیغات هزینه کند.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: یکی از وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبلیغات است که باید همه به این وظیفه مهم توجه کنند.

حجت‌الاسلام خزاعی اضافه کرد: نیاز است مبانی جمهوری اسلامی حفاظت، تبلیغ، بیان و هماهنگ باشد؛ همان طور که از آن نام برمی‌آید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، باید هم هماهنگ و هم اسلامی باشد.

وی بیان کرد: شاید اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان نهبندان به نقطه‌ی مطلوب نرسیده باشد اما به سمت نقطه مطلوب در حال حرکت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهبندان افزود: هر ساله هر برنامه‌ای که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شده، شهرستان نهبندان نیز به تبع استان این برنامه‌ها را اجرا کرده است.

حجت‌الاسلام خزاعی بیان کرد: مهم‌ترین اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی است به طوری که با گرامیداشت دهه فجر، خاطرات این مناسبت در سال 57 تداعی می‌شود.

وی تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته رسالت خود را به خوبی انجام دهد و به تناسب زمان باید ابتکاراتی انجام دهد به طوری که الان از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغات جدید باید حداکثر استفاده را ببرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهبندان اظهارکرد: همان‌طور که از نام این نهاد برمی‌آید شورای هماهنگی باید هماهنگی، وحدت، انسجام و امید به زندگی را به مردم بدهد اگر این وحدت نباشد به اهداف و آرمان‌ها نمی‌توان رسید.

حجت‌الاسلام خزاعی افزود: اتحاد و انسجام می‌تواند ما را به وحدت و هماهنگی افراد و مجموعه‌هایی که زیرمجموعه‌های شورای هماهنگی هستند، برساند و براساس این وحدت باید در برابر تهدید تبلیغاتی دشمن پاسخ محکمی بدهند.

وی بیان کرد: انقلاب ما مردمی است و یکی از ارکان تشکیل دهنده انقلاب، حضور مردم در صحنه است؛ رهبری، وحدت و انسجام یک نقش بی‌بدیل مردم در پیشبرد اهداف انقلاب است و هر جا مردم پشتیبان انقلاب باشد انقلاب محکم جلو رفته و اگر مردم حضور نداشته باشد زمینه سوءاستفاده دشمن فراهم می‌شود.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون با برنامه‌ریزی‌های به موقع و هوشمندانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، توطئه‌های دشمن نقش برآب شده است.

حجت‌الاسلام خزاعی گفت: هر سال دهه فجر دشمن تبلیغاتی راه می‌اندازد که مردم در صحنه حضور نداشته باشند اما مردم با حضور خود ضمن صیانت از انقلاب، مشت محکمی بر دهان بدخواهان می‌زنند.

وی نقش مردم در تداوم انقلاب را یک نقش بی‌بدیلی دانست و افزود: این نقش با پویایی برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میسر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام خزاعی مناسبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان