Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:14:21 GMT

بدشانسی شجاع برای گل سه امتیازی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۷۲۴

شجاع خلیل زاده فرصت گل سه امتیازی را داشت که با بدشانسی موفق به این کار نشد.

به گزارش ورزش سه، در دقیقه ۷۰ سانتر بازیکنان پرسپولیس از روی نقطه کرنر علیرضا حقیقی را مجاب به خروج از دروازه کرد که این خروج موفقیت آمیز نبود و توپ با عبور از او به شجاع خلیل زاده رسید. شجاع که با پرشی دیدنی خود را آماده ضربه به توپ می‌کرد، بالاتر از تمام مدافعان نساجی ضربه سر را زد اما این هدِ او با اختلافی کم به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده که یکی از مازنی های پرتعداد پرسپولیس به شمار می‌رود، روز گذشته انگیزه زیادی برای نمایش توانایی‌های خود داشت و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت ولی شانس با او یار نبود و این پرواز بلندش به سود قرمزهای پایتخت تمام نشد.

شجاع این بازی بعد از غیبت خود به میادین بازگشت و نشان داد که همچنان مدافعی باکیفیت در سطح فوتبال ایران است. او حالا امیدوار است که بتواند نظر اسکوچیچ را هم جلب کند و به پیراهن تیم ملی برسد.

 

شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار پرسپولیس ۲ بر یک برنده شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری، فرزاد زامهران، صابر حردانی، وحید محمدزاده و امیر محمد هوشمند (نساجی)

اخراج: سروش رفیعی (پرسپولیس)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۶ و ۶۹) (پرسپولیس) ؛ امیر محمد هوشمند (۶۰) (نساجی)

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، امیر محمد هوشمند، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران (۸۸- سید محسن کریمی)، منصور باقری (۴۶- مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (۴۶- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری (۴۶- صابر حردانی)،  سیدمحمدرضا حسینی (۷۵- اسماعیل بابایی) و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف (۱+۹۰- سعید صادقی)، مهدی ترابی (۶۴- سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۱+۹۰- محمد خدابنده‌لو) و عیسی آل کثیر (۸۶- فرشاد فرجی).  

پرسپولیس در نیمه اول بازی حاکم مطلق توپ و میدان بود با تک گل اورونوف برنده شد در حالی که فرصت‌های خوبی را به هدر داد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم اخراج سروش رفیعی باعث شد تا نساجی با جسارت بیشتری برای جبران گل خورده پیش بیاید و در نهایت هوشمند بازی را به تساوی کشاند. در حالی که نساجی در اندیشه رسیدن به گل برتری بود، اورونوف در ضد حمله‌ای سریع پرسپولیس ۱۰ نفره را بار دیگر پیش انداخت.این پنجمین گل اورونوف  به نساجی در این فصل بود. او یک بار با نوبهار در ازبکستان، دو بار با همین تیم در تهران، و دو بار با پرسپولیس در قائمشهر دروازه نساجی را باز کرد تا شاگردان اوسمار با همین گل به صدر جدول رفته و دوباره مثل هفته گذشته منتظر لغزش استقلال بمانند.

نساجی هم با این شکست با ۲۲ امتیاز همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول را حس می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!