Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عنایت‌الله راهنورد سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: دیروز شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ شاهد تصادف زنجیره‌ای در محور شهرکرد به فرخشهر بودیم که در این تصادف سه خودرو پراید، پژو روآو و کامیون تریلی‌کش باهم برخورد کردند.

او با بیان اینکه در این حادثه مأموران آتش نشانی، اورژانس وکلانتری حضور داشتند افزود: متاسفانه این حادثه پنج مصدوم داشت که راننده پژو روآ از ناحیه پا آسیب جدی دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر  بخوانید

مهار آتش سوزی محصولات کشاورزی در شهرکرد

راهنورد با بیان اینکه علت حادثه به گفته افسر راهنمایی نیازمند کارشناسی و بررسی دقیق است اضافه کرد: پس از انتقال خودرو‌ها و حصول اطمینان از روان سازی جاده، مأموران به ایستگاه بازگشتند.

او با اشاره به سایر مأموریت‌های این سازمان ادامه داد: یک مورد مار در ناحیه غرب، آتش‌سوزی پیک‌نیک در منزل مسکونی خیابان مولوی و آزادسازی دوکودک درطبقه چهارم آپارتمان واقع در خیابان شریعتی و یک مورد آسانسور تنب بزرگ، آتش سوزی علف هرز در تهلیجان شمالی و جاده دانشگاه آزاد از جمله مأموریت‌های آتش نشانی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

راهنورد گفت: یک دستگاه خودروی آتش نشانی در دانشگاه علوم پزشکی در محل برگزاری آزمون دکترای تخصصی نیز مستقر شده بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی تصادف زنجیره ای اطفای حریق آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی