Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با توجه به قرارگرفتن استان تهران در وضعیت قرمز در موج دوم شیوع بیماری کرونا، به گفته استاندار تهران روزانه به طور متوسط ۷۰۰ نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری می‌شوند و تا دهم مرداد چهار هزار نفر به علت ابتلا به کرونا در این مراکز بستری بودند.

براساس تصمیم‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا برای استان تهران، دورکاری و کاهش یک سومی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان این هفته نیز تمدید شد، طرح ترافیک در پایتخت این هفته به حالت تعلیق درآمده است و سایر محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست، ساکنان استان تهران باید از حضور در اماکن شلوغ و پرجمعیت خودداری کرده و در صورت حضور تمامی دستوارلعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌ها و استفاده از ماسک به ویژه در اماکنی همچون پاساژها و مراکز شلوغ تشدید می‌شود و از اصناف مختلف درخواست شده که دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

شهادت مدیر درمانگاه رازی شهریار

‏دکترسید ابوالقاسم زرگر، دکترای حرفه‌ای پزشک عمومی و مدیر درمانگاه رازی شهریار پس از ماه‌ها خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی به دلیل ابتلا به این بیماری به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

تمدید ممنوعیت فعالیت بعضی از اصناف

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت نیز اعلام کرد: براساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت واحدهای صنفی که در هفته گذشته ممنوع شده بود این هفته نیز تمدید شده و این واحدها اجازه فعالیت ندارند، فعالیت اماکنی همچون تالارها، سالن‌های سینمایی و تئاترها، سالن‌های ورزشی، استخرها، مراکز فرهنگی و هنری، چای‌خانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و کافی‌شاپ‌ها ممنوع است و اجازه کسب و کار ندارند، همچنین این هفته برگزاری سمینارها و همایش‌ها نیز ممنوع است.

پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در تهران

همچنین معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی با رویکرد ساماندهی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبرداد؛ در این طرح ضمن بازدید از ۹۰ واحد صنفی، به ۴۵ واحد صنفی تذکر داده شد و ۱۶ واحد صنفی نیز به علت تخلف از مقررات ابلاغی و دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

پلمب ۳۵ سفره‌خانه متخلف در قرچک

همچنین فرماندار شهرستان قرچک در جلسه  فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان اعلام کرد: ۳۵ سفره‌خانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب و از ادامه فعالیت آنها ‌جلوگیری شد.

با توجه به قرمزشدن شرایط شیوع این بیماری در قرچک، دستورالعمل‌های بهداشتی به تمام واحدها به ‌ویژه تالارداران، آرایشگاه‌های زنانه، سفره‌خانه‌ها و سایر صنوف ابلاغ شده و در صورت عدم تمکین واحدها به رعایت دستورالعمل‌ها، آن واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

درباره نحوه برگزاری آیین عزاداری در ماه محرم نیز ابلاغیه‌هایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد که باید با جدیت پیگیری و اجرا شود و رعایت تمامی موارد ضروری و لازم الاجرا است.

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی توزیع اقلام بهداشتی

جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم‌های استان تهران روز گذشته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد، در این جلسه نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی به اقلام بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای مشخص شدن وضعیت آنها با مدیریت صنعت، معدن و تجارت استان لیستی از نیازمندی‌های دانشگاه‌ها و کارخانه‌های مدنظر تولید اقلام بهداشتی تهیه شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد سامانه الکترونیکی توزیع اقلام و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم با هدف توزیع عادلانه، جلوگیری از ازدحام در داروخانه‌ها و مراکز خرید و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا در استان تهران راه‌اندازی شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار تهران و فرماندار شهرستان اسلامشهر روز گذشته از پنج واحد صنعتی و تولیدی این شهرستان با هدف رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی چهاردانگه و سهند در بخش‌های چهاردانگه و احمدآباد مستوفی بازدید کردند و در جریان مشکلات کارگران و تولید کنندگان قرار گرفتند، همچنین مقرر شد در اولین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به مشکلات رسیدگی شود.

آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های ساختمان اداری موزه ملک

استان تهران روز گذشته شاهد آتش‌سوزی در ساختمان اداری ملک و مغازه لاستیک‌فروشی و نشست زمین در ورامین بود، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: اتصال سیم برق در یکی از اتاق‌های طبقه اول ساختمان اداری موزه ملک باعث کندسوزی مقداری از سیم‌ها، دود و آتش‌سوزی شده بود، با توجه به اینکه ساختمان به سیستم اطفای حریق مجهز بود، مردم بلافاصله به سرعت متوجه شدند و به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

آتش‌نشانان اتصال سیم‌های برق و دود متصاعد شده در داخل ساختمان اداری را رفع کردند، این حادثه آسیبی به اشیای تاریخی موزه وارد نکرد و پس از تخلیه دود در قسمت اداری موزه، آتش‌نشانان به این عملیات پایان دادند.

آتش در مغازه لاستیک‌فروشی

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک مغازه لاستیک‌فروشی در محدوده تهرانسر خبرداد که ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات به محل اعزام و آتش را خاموش کردند، این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

تخلیه ۵ واحد مسکونی در ورامین به دلیل نفوذ آب

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اعلام کرد: به دلیل ترکیدگی لوله آب و نفوذ آب به زیر پنج واحد مسکونی در کوچه‌ای و احتمال ریزش ساختمان‌ها و بروز خسارت جانی، واحدهای مسکونی تخلیه و ورودی کوچه نیز مسدود شد.

خسارت وارد شده به تعدادی از این واحدهای مسکونی به حدی است که قابلیت سکونت در آن وجود ندارد و این واحدها باید تخریب و نوسازی شوند.

دستگیری کارمند یک شرکت خصوصی به جرم سرقت

فرماندهی انتظامی نیز خبرهای دیگری داشت؛ رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری کارمند شرکتی خبرداد که ۱۲۰ دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی آن به ارزش ۵۵ میلیارد ریال را سرقت و در انباری منزلش مخفی کرده بود، متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده با صدور قرار قانونی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری حفاران غیرمجاز روستای «وردیج» وردآورد

رئیس پلیس کلانتری ۱۸۱ «وردآورد» از دستگیری چهار عامل حفاری غیرمجاز در روستای «وردیج» این منطقه(غرب دره کن) خبرداد که زمین را تا عمق ۱۰ متری برای کشف دو کوزه سکه طلا حفر کرده بودند اما به کشف زیرخاکی موفق نشده‌اند، متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری عاملان انتشار کلیپ حاشیه‌ساز در یکی از بوستان‌های پایتخت

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عاملان تولید و بازنشر کلیپی در فضای مجازی خبرداد که در آن چند نفر در یکی از بوستان‌های پایتخت پرچم یک گروهک تروریستی را به نمایش گذاشته بودند، بازنشر کلیپ موجبات سوء‌استفاده رسانه‌های معاند را در پی داشت که عاملان اصلی تولید و بازنشر این تصاویر پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری یک خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در محله نازی‌آباد و کشف ۷۰۰ گرم حشیش و ۶۵ میلیون ریال از منزل مسکونی و مخفیگاهش، دستگیری پدر و چهار فرزندش که به خرید و فروش اموال مسروقه و مواد مخدر می‌پرداختند و کشف ۸۰۰ گرم مواد مخدر در بسته‌بندی‌های یک گرمی از محل سکونت آنان و دستگیری شاگرد مغازه‌ای در بازار تهران که با سوء استفاده از اعتماد صاحبکارش اجناس مغازه به ارزش یک میلیارد و نیم میلیون ریال را سرقت کرده و به دو مالخر فروخته بود، از دیگر خبرهای حوزه انتظامی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

حمله به عوامل برنامه تلویزیونی در شهرستان ری با سلاح سرد

روز گذشته فیلمی از حمله با سلاح سرد به عوامل برنامه تلویزیونی «در شهر» که در حال مصاحبه با مردم یکی از روستاهای فشافویه از توابع شهرستان ری بودند، در فضای مجازی منتشر شد که استانداری تهران در این باره اعلام کرد: عوامل این برنامه تلویزیونی در حال مصاحبه و ضبط فیلم در مورد مشکلات اهالی روستا بودند و فرد وابسته به یکی از مسئولان روستا برای جلوگیری از انعکاس خبر به سمت گزارشگر این برنامه تلویزیونی حمله کرده است، بخشدار حسن‌آباد فشافویه جلوی فردی که با چاقو قصد ضربه زدن به گزارشگر را داشت، گرفته است.

فرماندار شهرستان ری هم با تایید این خبر اعلام کرد: ضمن دلجویی از خبرنگار از مراجع قضایی پیگیر علت اصلی این مسئله هستیم، با رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه نیز در این رابطه به صورت مستقیم مذاکره داشته و از وی خواسته‌ایم به صورت ویژه موضوع را پیگیری و علت اصلی اتفاق را اعلام کند.

رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه نیز به عوامل انتظامی دستور داده است تا موضوع را پیگیری کنند.

عوامل تلویزیونی «در شهر» نیز در واکنش به انتشار این فیلم اعلام کرده‌اند که همچنان پیگیر مشکلات اهالی این روستا خواهند بود و روابط عمومی صدا و سیما نیز نسبت به آن واکنش نشان داده است.

آغاز طرح غربالگری کرونا معتادان متجاهر شرق استان تهران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران از آغاز طرح غربالگری بیماری کرونا ویژه معتادان متجاهر شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه خبر داد که طی سه روز اجرا می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این افراد از سطح شهرستان‌های شرق استان تهران جمع‌آوری شده و پس از انجام تست کرونا، با استفاده از ظرفیت‌ خالی مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵(مراکز درمان معتادین خویش معرف)، نگهداری می‌شوند.

ثبت‌نام حدود ۶۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: تاکنون حدود ۶۰ هزار نفر در سطح استان برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، سهم این استان در طرح اقدام ملی مسکن ۷۳ هزار واحد است و تاکنون در مجموع یکهزار نفر از متقاضیان این طرح به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند.

طرح اقدام ملی مسکن از شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ رونمایی و در برخی استان‌ها وارد فرآیند ثبت‌نام شد، این طرح قرار است ظرف ۲ سال، ۴۰۰ هزار نفر از کم‌درآمدها و طبقه متوسط شهری را خانه‌دار کند.

فراهم شدن امکان بازدید رایگان اهالی رسانه از رصدخانه شهری

سازمان فاوای شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار امکان بازدید و آشنایی با رصدخانه تخصصی پایتخت واقع در برج میلاد را به مدت چهار روز از ۱۹ تا ۲۲ مرداد برای خبرنگاران و اصحاب رسانه، با رعایت کامل تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و در گروه‌های حداکثر ۱۰ نفره فراهم کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران به شماره ۸۴۱۶۹۰۰۴ تماس بگیرند و یا به نشانی tmicto.tehran.ir مراجعه کنند.

انتشار فراخوان سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر

سازمان زیباسازی شهر تهران فراخوان سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر ایران ویژه دانشمندان معاصر علوم را منتشر کرد، این سمپوزیوم از یکم تا دهم مهرماه برگزار می‌شود، ایجاد زمینه مشارکت فعال هنرمندان مجسمه‌ساز و تجلیل از مقام مفاخر فرهنگی و هنری ایران از اهداف برگزاری این رویداد است.

متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری  ۲۰ مرداد ماه با مراجعه به نشانی https://zibasazi.tehran.ir/ برای دریافت فایل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک ثبت‌نام خود از طریق farakhanart@gmail.com اقدام کنند.

قراردادی میان کمیته رفاه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان برای ارایه آموزش فنی به هنرمندان برای تامین معیشت آنان به ویژه در شرایط شیوع کرونا منعقد شد.

پاکسازی و بازگشایی جاده امام رضا(ع) شهرستان ری در پی بارش‌های سیل آسای بامداد روز گذشته، تخریب ۳۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، بنا، محوطه‌سازی، فنس، استخر و سایر مصادیق تغییر کاربری و آزادسازی ۷۱ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی روستاهای گلخندان، کردنبرد، طاهرآباد و زردستان از توابع شهربومهن، قلع و قمع ۸۱ مورد ساخت ‌و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات روستای رنگرز شهرستان شهریار و آزادسازی ۶۵ هزار و ۵۲۰ مترمربع از اراضی زراعی از دیگر خبرهای مهم استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

همچنین سنددارشدن ۱۵ هکتار از بستر رودخانه جاجرود با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس برای تثبیت مالکیت و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، کلنگ‌زنی دو ساختمان حوزه مقاومت بسیج در فازهای ۱۱ و ۸ پردیس با ۸ میلیارد تومان اعتبار، موافقت با احداث دو هتل جدید در منطقه ۶ پایتخت؛ در محدوده‌های خیابان استاد نجات الهی و یوسف‌آباد با رای کمیسیون ماده پنج شهر تهران و ممنوعیت عرضه محصول بدون نصب برچسب قیمت در میادین میوه و تره بار از دیگر خبرهای استان تهران طی این مدت بودند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری تهران شهرداری تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری تهران شهرداری تهران پلیس تهران بزرگ ویروس کرونا استانداری تهران شهرداری تهران پلیس تهران بزرگ دستورالعمل های بهداشتی طرح اقدام ملی مسکن برنامه تلویزیونی شهرداری تهران ساختمان اداری دستورالعمل ها استان تهران شهرستان ری مواد مخدر آتش نشانی واحد صنفی روز گذشته هزار نفر آتش سوزی ثبت نام خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس

به گزارش صدای ایران از ایرنا از پلیس پایتخت، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

دستگیری عاملان درگیری در فلاح تهران

همچنین معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش که اقدام به درگیری در محله فلاح تهران کرده بودند، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی در این خصوص گفت: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی شهروندی با چاقو شده بودند را دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.



وی افزود: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر بلافاصله به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی متوجه شدند که عاملان درگیری سه نفر بودند و پس از ضرب و جرح شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضایی، تیمی از ماموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرگرد زیدی ادامه داد: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

دستگیری فردی که رسید‌های واریز پول جعل می‌کرد

همچنین ریبس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که با نمایش رسید جعلی از فروشگاه‌ها کالا‌های گران قیمت خریداری می‌کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال کالای مسروقه کشف شد.

سرهنگ علی قاسم پور در این خصوص اظهار کرد: شخصی در پی تماس با پلیس ۱۱۰ اظهار داشت که در مجتمع تجاری «مگا مال» فردی با نمایش رسید جعلی قصد خرید از مغازه وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی و هوشیاری بالای ماموران اشاره کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های مداربسته پاساژ و مغازه ها، با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را شناسایی و پس از مدت کوتاهی داخل یکی از مغازه‌های این مرکز خرید، در حالی که قصد خرید به صورت کارت به کارت با ارائه رسید جعلی را داشته، دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

ریبس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه، متهم به جرم خود مبنی بر خرید از فروشگاه‌ها با رسید جعلی اعتراف و اظهار داشت که با این شیوه از تعدادی فروشگاه در سطح تهران کلاهبرداری انجام داده است.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۲۲ دستگاه تلفن همراه از نوع آیفون، یک دستگاه کنسول بازی سونی، سه قطعه فرش دست بافت، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه موتور سیکلت، مقداری لوازم جانبی موبایل و ۲۶ عدد سیگار الکترونیک که هر یک ارزش حدودی ۵۰ میلیون ریال را دارند، که همگی این اموال را با رسید جعلی خریداری کرده بود، کشف شد.

ریبس پلیس پیشگیری اضافه کرد: در این خصوص ده نفر از شکات که فریب خورده و با رسید جعلی به متهم کالا فروخته بودند، شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: هنگام فروش کالا به افراد حتما از دستگاه‌های معتبر کارتخوان استفاده نموده و در هنگامی که مشتری قصد پرداخت با پول نقد یا به صورت کارت به کارت را دارد، حتما از تقلبی نبودن اسکناس یا رسید کارت به کارت با بررسی کردن موجودی و گردش حساب بانکی، اطمینان حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند