Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود امیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه بعد از گذشت حدود ۶ ماه روز  سه‌شنبه ۱۴ مردادماه ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید نصیری یزد بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

وی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت تیم بوشهر از سوی کادرفنی دقیقا بررسی شده و برای کسب پیروزی و ارتقا جایگاه تیم  در جدول رقابت‌ها با آمادگی به مصاف بندرعامری می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزد لوله در گروه سه با تیم‌های استقلال شوش، استقلال اهواز، سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان ، شاهین بندر عامری، پویندگان تلاش مرودشت، تامرادی کهگیلویه و بویراحمد، خلیج فارس میناب و آذراب اراک هم گروه است.

 در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی‌های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند

در حال حاضر  ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر یزد فوتبال بوشهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت