Web Analytics Made Easy - Statcounter

زدا گفت: با شیوع کرونا و واضح شدن برخی مشکلات در زندگی، شاهد پر رنگ شدن نقش بیمه در زندگی افراد هستیم.

«محمد حسین زدا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شیوع کرونا باعث شد تا یک سری از مسائل و مشکلات جدی تر دیده شود، افزود: شیوع کرونا باعث شد تا نقش بیمه در زندگی افراد پر رنگ تر از قبل دیده شود، و با مقایسه افرادی که بیمه دارند و افرادی که بیمه نیستند می توان به اهمیت بیمه بیشتر پی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس بیمه خاطر نشان کرد: هر چند بیمه شاید پاسخگوی تمام توقعات افراد نباشد اما به عنوان یک حداقلی هست و می تواند کمک حال افراد باشد.

وی افزود: در خصوص بیمه۳ دسته از افراد را مشاهده می کنیم، افرادی که تا زیر ۴۰ سال سن دارند، و بیمه را چندان جدی نمی گیرند و سوابق بیمه خود را پی گیری نمی کنند و آن را سرسری می گیرند.

این کارشناس بیمه افزود: دسته دوم افرادی هستند که در سن ۵۰ تا ۵۵ سالگی قرار دارند و با بررسی سوابق بیمه ای خود به دنبال رفع و رجوع کردن کمبودهای سوابق بیمه ای خود هستند و گروه سوم نیز افرادی محسوب می شوند که پس از بازنشستگی از کمبود حقوق بازنشستگی خود گلایه مند هستند. و می گویند چرا از حقوق بازنشستگی پایینی برخوردار هستند در حالیکه تنها مسئول پایین بودن حقوق یبازنشستگی خودشان هستند، و اگر زمان اشتغال این نگرانی را داشتند و پی گیری می کردند از حقوق بازنشستگی بهتری برخوردار می شدند.

زدا گفت: جوانان باید از الان برای بهرمند شدن از حقوق بازنشستگی بهتر به فکر باشند و در خصوص مطالبات خود آگاهی داشته باشند چرا که الان بسیاری از افراد دارای بیمه از حقوق و مطالبات خود آگاهی ندارند.

وی بیان کرد: شاغلین باید از الان پی گیر این باشند که ببینند آیا حق بیمه آنها به صورت مستمر و درست پرداخت شده است یا خیر و در صورت مشکل آن را رفع کنند چرا که در آینده شاید نتوانند سابقه بیمه خود را درست کنند.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: زدا بیمه تامین اجتماعی بیمه شدگان حقوق بازنشستگی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت رحم اجاره‌ای
  • بازار داغ اجاره رحم در بین دهه هفتادی‌ها
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود