Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بهنام بیات مدیرعامل افزود: امسال رشد مصرف برق در بخش صنعتی در مدت مشابه نسبت به سال گذشته بیش از ۴ درصد رشد داشته که رشد کل مصرف بار استان ۱ درصد بوده است.
که این نشان می دهد مشترکین صنعتی بیشتر مصرف می کنند و مشترکین خانگی و تجاری کمتر یعنی درک متقابلی بین برق و مردم به وجود آمده که ما مدیریت مصرف کنیم که هر چه چرخه صنعت بیشتر بچرخد استان رو به صنعتی شدن و اشتغال زایی و حرکتهای نوین در کار و صنعت رخ می دهد و ما از مردم تشکر می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیات در ادامه اظهار کرد: سال گذشته کلنگ  اولین پست ۴۰۰ کیلوولت استان البرز در باغستان زده شدو فاز اول آن در سال آینده افتتاح خواهد شد.
در ادامه عزیزاله شهبازی استاندار البرز تصریح کرد: توصیه می شود که مردم در بخشهای اداری، خانگی، تجاری در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند و در بخش صنعتی تا جائیکه به تولید آسیبی نرسد.
وی در ادامه افزود: در شرکت توزیع نیروی برق استان البرز از فن آوری های روز استفاده شده که در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد کنتور های مصارف برق استان به عبارتی ۳۳ هزار مشترک تکفاز از راه دور قرائت می شود این نشان دهنده آن است که این شرکت از مرزهای دانش در استان البرز عبور کرده است.
وی در پایان از مردم فهیم استان به جهت صرفه جویی در مصرف آب و برق و همراهی آنها با صنعت تشکر کرد و گفت: بیش از ۴۶ درصد پست ۴۰۰ کیلوولت استان البرز در منطقه باغستان پیشرفت داشته است که با پیگیری های لازم این پست سال آینده افتتاح خواهد شد.

46

کد خبر 1417037

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است

حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: اکنون بخش قابل توجهی از آب مشهد از طریق منابع سطحی و چهار سد دوستی، ارداک، طرق و کارده تامین می‌شود.

او افزود: نیاز آبی شهر مشهد در تابستان پیش رو که ماه‌های محرم و صفر و وقوع سفر‌های متعدد به مقصد دومین کلانشهر کشور را در پی دارد، حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه پیش بینی شده است، چنانچه ذخیره آب سد‌ها نیز به صفر برسد، حدود هفت هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه از منابع فعلی قابل استحصال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: این میزان کمبود آب را تا حدی باید از طریق اجرای پروژه‌های آب رسانی و بخش دیگر را از طریق مدیریت مصرف تامین کنیم.

اسماعیلیان بیان کرد: به زودی وارد دوره طولانی سفر‌ها در اواخر بهار و همچنین فصل تابستان به مشهد خواهیم شد، حتی اگر بارندگی‌های خوبی را در ادامه این سال آبی شاهد باشیم باز هم اوضاع به نحوی نیست که موجب جبران ۴۳ ماه خشکسالی شود و در چنین شرایطی یکی از موضوعات مهم و البته بر اساس شعار سال، مشارکت مردم در بحث مدیریت مصرف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی