Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، نحوه اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌های این دانشگاه را تشریح کرد.

حسین امامعلی‌پور با اعلام خبر گفت: بر اساس فراخوان مدیریت امور دانشجویی، حدود 300 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که جهت انجام کارهای عملی نیاز به اسکان دارند، ثبت نام کرده‌اند که در دو مرحله از اواخر نیمه اول مرداد ماه به آن‌ها خوابگاه واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در مرحله اول به دانشجویانی که برای تکمیل کارهای عملی و دفاع از پایان نامه و رساله تا پایان شهریورماه درخواست خوابگاه کرده‌اند، خوابگاه واگذار خواهد شد، تشریح کرد: در مرحله دوم نیز (با حدود یک هفته فاصله از مرحله اول) به دانشجویانی که برای پیش برد پایان نامه یا رساله خود نیاز به آزمایشگاه دارند، خوابگاه واگذار می‌شود.

به گفته وی، دانشجویانی که برای انجام کارهای اداری و دفاع از پایان‌نامه و رساله درخواست خوابگاه کرده‌اند نیز همزمان با دو مرحله فوق می‌توانند به مدت یک تا دو هفته از خوابگاه استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تاکید کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و دانشجو موظف است موارد اعلام شده از طرف دانشگاه و وزارت بهداشت را مراعات کرده و تا پایان شهریور ماه خوابگاه را تخلیه کند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، وی درخاتمه یادآور شد: زمان حضور هر یک از دانشجویان در خوابگاه به‌صورت تلفنی به خود دانشجو اطلاع رسانی خواهد شد، لذا از دانشجویان عزیز درخواست می‌شود بدون هماهنگی به خوابگاه مراجعه نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه تبريز کروناویروس خوابگاه دانشجویی آذربايجان شرقي تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد