Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@13:11:37 GMT

تحويل سيستم‌هاي اس-400 روسيه به چين تکميل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۷۳۰

تحويل سيستم‌هاي اس-400 روسيه به چين تکميل شد

خبرگزاری آریا- یکی از منابع دیپلماتیک نظامی روسیه امروز (دوشنبه) گفت، این کشور تحویل دومین محموله از سیستم‌های موشکی اس-400 تریومف را به چین از طریق دریا تکمیل کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری تاس، این منبع اعلام کرد: تحویل دادن دومین بخش از سامانه‌های اس-400 روسی شامل دو بخش از وسایل پرتابی، ایستگاه‌های رادیویی، تجهیزات خدماتی و انرژی، قطعات یدکی و ساز و کار به چین تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت پکن بیش از 120 موشک هدایت شونده ضد هوایی را دریافت کرده است.
این منبع دیپلماتیک نظامی روسیه همچنین اعلام کرد، گواهی انتقال این سامانه‌ها در دسامبر 2019 در چین به امضای دو طرف رسید و شامل 18 ماه ضمانت خدمات تجهیزات از طرف روسی می‌شود.
چین نخستین خریدار سامانه‌های اس-400 تریومف از روسیه است. روسیه در سال 2014 با چین چنین قراردادی را امضا کرده بود.
سامانه‌های مذکور سیستم‌های موشکی سطح به هوای دوربرد و میان برد هستند و در سال 2007 عملیاتی شده‌اند. این سامانه‌ها برای تخریب موشک‌های کروز، بالستیک و هواپیماها طراحی شده و می‌توانند علیه تاسیسات موشکی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.
روسیه قراردادهایی را برای ارسال این سامانه‌ها با چین، ترکیه و هند امضا کرده است؛ ارسال آنها به ترکیه از 12 ژوئیه آغاز شده و برای هند نیز انتظار می‌رود که اواخر سال جاری میلادی باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحویل سیستم روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده و به شرط واریز به موقع آورده متقاضیان، ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا پایان شهریور آماده تحویل خواهد شد.

فرهاد سعیدی در جلسه‌ای با سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با اشاره به اهتمام شرکت عمران در اجرای باکیفیت و سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: پروژه‌ها هر سه ماهه تعدیل می‌خورد و این امر در قیمت تمام شده واحدها اثر دارد، بر این اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا واحدها سریع‌تر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی سهند را پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: باکیفیت‌ترین پروژه‌های کشور در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و درحال حاضر ۲۳۵۰۰ واحد نهضت ملی در این شهر اجرا می‌شود.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های مهسان، آزاده، آوین، ال‌آی، صنوبر، شمس و یلدا، بهار و بهارستان مورد ارزیابی قرار گرفت و چالش‌های پیش‌روی پروژه‌ها احصا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، در روزهای اخیر ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد