Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:30:41 GMT

قرارداد غیرقانونی آمریکا با قسد برای سرقت نفت سوریه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۷۵۱

قرارداد غیرقانونی آمریکا با قسد برای سرقت نفت سوریه

یک سناتور آمریکایی از امضای قراردادی میان یک شرکت آمریکایی با شبه نظامیان گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) در زمینه چاه‌‌های نفتی این کشور خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم «ایندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه آمریکا به نقل از شبکه الحره خبر داد که «مظلوم عبدی» فرمانده شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» با یک شرکت نفتی آمریکایی، قرارداد بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شبکه الحره گزارش داد که گراهام در خلال جلسه کمیته روابط خارجی در مجلس سنای آمریکا با حضور «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه این کشور اعلام کرد که مظلوم عبدی خبر از امضای قراردادی با یک شرکت آمریکایی در زمینه میدان های نفتی شمال شرق سوریه داده است.

به گفته این سناتور آمریکایی٬ عبدی به وی گفته بود که این بهترین وسیله برای کمک به همه در این منطقه است. پامپئو در این راستا اشاره کرد که زمان این توافق خیلی بیشتر از آنچه انتظار می رفت طول کشید و ما هم اکنون در مرحله اجرای آن هستیم.

تکذیب حضور نظامیان مصری در سوریهسوریه|پیام بشار اسد به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس ارتشسفیر روسیه: نقش ایران در منطقه مثبت است/آمریکا با سلاح تحریم قادر به خلع سلاح حزب الله نیست/ موازنه قدرت در سوریه تغییر کرده

به نظر می‌رسد که شرکت «دلتا کریسنت أل أل سی» آمریکا قراردادی را با شبه نظامیان قسد امضا کرده که این قرارداد غیرقانونی است؛ زیرا این قرارداد با یک طرف مسلح غیرقانونی در سوریه امضا شده٬ درحالی که این کشور یک دولت قانونی دارد که سازمان ملل آن را به رسمیت می‌شناسد.

در واقع نیروهای آمریکایی از خلال این توافق در تلاش برای تثبیت حضور غیر قانونی و اشغالگری خود در سوریه هستند.

در تاریخ 6 اکتبر گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده بود که تنها تعداد کمی از نظامیان آمریکایی در مناطق نفتی سوریه باقی خواهند ماند.

دونالد ترامپ پیش از این بارها اعتراف کرده که نظامیان این کشور برای نفت در سوریه حضور دارند.

انتهای پیام/

R36346/P36355/S8,90,1128/CT10 بیشتر بخوانید... تکذیب حضور نظامیان مصری در سوریه سوریه|پیام بشار اسد به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس ارتش سفیر روسیه: نقش ایران در منطقه مثبت است/آمریکا با سلاح تحریم قادر به خلع سلاح حزب الله نیست/ موازنه قدرت در سوریه تغییر کرده قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تکذیب حضور نظامیان مصری در سوریه سوریه|پیام بشار اسد به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس ارتش سفیر روسیه: نقش ایران در منطقه مثبت است/آمریکا با سلاح تحریم قادر به خلع سلاح حزب الله نیست/ موازنه قدرت در سوریه تغییر کرده پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۲ تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ۳ مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: حمله موفق حزب‌الله منجر به سقوط دولت اسرائیل می‌شود ۴ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند ۵ ریانووستی: توزیع واکسن کرونا در روسیه از دو هفته آینده آغاز می‌شود ۶ چرا اسرائیل شانسی برای گزینه نظامی در لبنان ندارد؟ ۷ مذاکرات ژاپن با یک شرکت داروسازی برای خرید واکسن کرونا ۸ وخامت حال «ترکی آل الشیخ» شاهزاده سعودی و انتقال وی به بیمارستانی در آمریکا مهمترین اخبار بین الملل گزارش| آیا نخست وزیر و رئیس جمهور عراق حق انحلال پارلمان را دارند؟ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند رژیم اسرائیل و بحران‌های سهمگین؛ شگرد نخ‌نما شده نتانیاهو برای فرار از بحران یونهاپ: ایران و کره جنوبی کارگروه تجارت کالاهای پزشکی تشکیل می‌دهند مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل حزب الله یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود