Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:38:45 GMT

۵۵ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان در ساری توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۸۵۳

۵۵ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان در ساری توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح اله صادقی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری موفق مرحله اول رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: در این مرحله بیش از ۵۵ هزار سبد کالا بین مردم نیازمند در شهرستان توزیع شده است.

وی به تاکید مقام معظم رهبری برای توسعه رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و از تأسیس قرارگاه حضرت امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان خبر داد و گفت: این قرارگاه در سطح ناحیه سپاه نیز فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله دوم رزمایش در سه نوبت شامل عید قربان تا عید غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر اجرا می‌شود و تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان از جمله اهداف است.

سرهنگ صادی یادآور شد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ویژه عید قربان تا عید غدیر دو هزار و ۸۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان شناسایی شده و بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، کفش، جهیزیه و غیره بین آنان توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه ساری تصریح کرد: انتظار داریم در مرحله دوم رزمایش کمک مومنامه خیران و مسئولان پای کار بیایند و حماسه‌ای دیگر را در شهرستان رقم زنیم.

کد خبر 4988895

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک مومنانه سپاه کربلای مازندران ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا ازدواج ماه محرم بیرجند کرمانشاه رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی