Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد جدایی‌اش از این باشگاه باعث بهتر شدن شرایط این تیم شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هومن افاضلی درباره بازگشت خود به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از شکست کرونا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که فرصت بزرگی به من داد. شرایط خیلی بد و تجربه عجیبی از مبارزه با کرونا داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چند بار جراحی کرده بودم و بسیاری از مسائل با من وجود دارد، اما کرونا تجربه‌ای کاملاً متفاوت بود. امیدوارم کسی چنین تجربه‌ای نکند.

وی با بیان اینکه دو بار برای ترخیص از بیمارستان تست کرونا داد، تصریح کرد: من یکی برای ترخیص و یکی هم روز قبل از بازی با سایپا تست دادم تا مطمئن شوم خطری برای کسی ایجاد نمی‌کنم. خدا را شکر تست‌های خون و PCR منفی بود، اما این تجربه با من خواهد بود. امیدوارم کمک کنم افراد دیگری به کرونا دچار نشوند و مراقب بچه‌ها و بزرگترها باشند.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت او در تمرینات در شکست شاگردانش مقابل سایپا موثر بود یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم موثر بود یا خیر. همکارانم خیلی تلاش کردند تیم را آماده کنند. در دو دیدار اخیر به اندازه کافی برای پیروزی موقعیت داشتیم که از آن استفاده نکردیم. به‌جز گل، سایپا فرصت دیگری نداشت و ما موقعیت‌های بهتری داشتیم. همین شرایط در دیدار با گل‌گهر وجود داشت و اگر این اشکال را برطرف کنیم نکنیم، تیم به مشکل می‌خورد. تا مدت‌ها شرایط سکون بر تیم حاکم بود و انگیزه پیروزی از بین رفته بود. حل مسائل روانی از کارهای فنی سخت‌تر است.

عبداللهی: ماشین‌سازی سقوط نمی‌کند

افاضلی درباره برگزاری دیدار استقلال و پارس جنوبی جم گفت: من مسئولیتی در پارس ندارم و درست نیست در این باره حرف بزنم، اما بخشی از وجودم در پارس جنوبی مانده و بازیکنان این تیم را دوست دارم. ما روزهای خوب و سختی با هم داشتیم. این تیم شاید رقیب ما در جدول باشد، اما در حق آن در این مسابقه اجحاف شد. اسناد پارس جنوبی واضح و گویا بود.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره جدایی‌اش از جمع جمی‌ها بیان کرد: دیدم تیم به اندازه کافی حمایت نمی‌شود، احساس تنهایی کردم و بعد تصمیم به جدایی گرفتم. در پارس جنوبی به مدتی طولانی، من با کمک چراغی (سرپرست تیم پارس) بار تیم را به دوش کشیدم و شما زمانی که بیش از حد مسئولیت بر عهده می‌گیرید، مسئولان فکر می‌کنند فلانی هست که کارها را انجام دهد. خروجم از پارس جنوبی باعث شد قدم‌های بیشتری برای تیم بردارند و الان شرایط از زمان ما بهتر است.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد دیدار هفته آینده تیمش با پارس جنوبی و اینکه آیا در این مسابقه روی نیمکت می‌نشیند یا خیر، اظهار داشت: بله در این مسابقه می‌توانم روی نیمکت بنشینم. این بازی از لحاظ احساسی برای من خیلی سخت است، اما مواردی در فوتبال وجود دارد که باید آن را رعایت کنیم و به خاطر مسائل حرفه‌ای مجبورم تلاش کنم ماشین‌سازی ببرد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتبال ماشین‌سازی تبریز پارس جنوبی‌ جم هومن افاضلی بیشتر بخوانید... صادقی: ماشین‌سازی به دنبال کنترل بازی و کسب یک امتیاز بود/ نمی‌بردیم اما کاشانی حمایت‌مان می‌کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صادقی: ماشین‌سازی به دنبال کنترل بازی و کسب یک امتیاز بود/ نمی‌بردیم اما کاشانی حمایت‌مان می‌کرد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتبال ماشین‌سازی تبریز پارس جنوبی‌ جم هومن افاضلی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مظفری‌زاده: دیاباته روی مصلح خطا کرد و پنالتی استقلال اشتباه بود/ داور به درستی رضاوند را اخراج کرد ۲ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار ۳ تاریخ‌سازی آرتتا با قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس ۴ حاشیه‌های نورافکن در دیدار مقابل استقلال ۵ قدردانی آرتتا از گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی ۶ جام حذفی بلژیک| آنتورپ در غیاب بیرانوند قهرمان شد ۷ جدول سری A در پایان شب اولِ هفته آخر ۸ تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اصغری‌مقدم: می‌توانیم لیگ برتر فوتسال را مانند سال گذشته و با تماشاگر برگزار کنیم/ اگر کاندلاس خوب بود، چرا اجازه دادیم برود؟ طاهر‌زاده: بازی پرسپولیس - نساجی چنگی به دل نمی‌زد/ تیم یحیی کار سختی برای رسیدن به امتیاز ۷۰ ندارد مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم هومن افاضلی ویروس کرونا فوتبال ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم هومن افاضلی پارس جنوبی ماشین سازی جام حذفی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور یکی از برنامه‌های مهم وزارت نفت را خاموشی فلرها دانست و گفت: این فلرها بر اساس برنامه زمانبندی خاموش و به ارزش افزوده تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارز آفرین پتروشیمی در شرکت پتروشیمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشعل‌های صنایع و شرکت‌ها و صنایع مختلف مستقر در منطقه پارس جنوبی باید خاموش شوند.

معاون وزیر نفت افزود: برنامه قطعی وزارت نفت و نظام، خاموشی فلرها است.

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور اضافه کرد: از هم اکنون که پروژه‌ها در حال اجرا هستند در مورد مصرف بهینه انرژی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این که فلرها برای اضطرار و موارد خاص هستند، خطاب به مدیران فنی و طراحان گفت: اقدامات تکمیلی برای مهار فلرها انجام شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر هم از افزایش رشد 37 درصدی تولید این پتروشیمی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و گفت: پتروشیمی بوشهر در سال گذشته با 510 میلیون دلار صادرات در این شاخص رشد 18 درصدی ثبت کرد.

جواد حاتمی کسب درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی بوشهر در سال قبل دانست و بیان کرد: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی بوشهر حدود 9 میلیون و 248 هزار تن است که ضمن تامین خوراک صنایع دیگر بخش از آن به عنوان محصول نهایی صادر می‌شود.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی از راه‌اندازی فاز دوم این پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات پتروشیمی بوشهر تهیه خوراک است که با توجه به راه‌اندازی فاز دوم در آینده نزدیک نیاز است سهمیه خوراک این مجموعه افزایش یابد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده