Web Analytics Made Easy - Statcounter

مُدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت بیش از 50 میلیارد ریالی به تاسیسات برقی گچساران بدلیل وزش بادهای سهمگین ، باران سیل آسا و رعد و برق های مستمر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مهندس داوود راهزادی  با بیان این مطلب گفت: بدلیل وزش بادهای سهمگین ، باران سیل آسا و رعد و برق های مستمر، متاسفانه برق شهرستان گچساران از سه فیدر کارکنان – باغ فردوس، امامزاده جعفر(ع) و دیل قطع که با بررسی های صورت گرفته، میزان خسارات وارده به تاسیسات برقی به بیش از 50 میلیارد ریال در این شهرستان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راهزادی باتشریح خسارات وارد ناشی از این حوادث طبیعی بر تاسیسات برقی شهرستان گچساران، اظهارداشت: متاسفانه بدلیل وزش باد شدید، باران و رعد و برق های فراوان، پنج عدد کت اوت فیوز ، پنج فاصله شبکه برق فشار متوسط ، سه اصله پایه فشار متوسط و 2 عدد کلید هوایی بطور کامل یا سقوط کرده و یا از بین رفتند. 

وی افزود: خاموشی شب گذشته بخش عمده ای از شهرستان گچساران بر روی سه فیدر عنوان شده با تلاش گروههای عملیاتی و اتفاقاتی در 30 دقیقه بامداد ، ساعت یک و 30 و ساعت 2 و 30 دقیقه امروز رفع و مشترکین برق از نعمت برق پایدار برخوردار شدند. 

راهزادی با تقدیر ویژه از همکاران خود که با وجود وزش بادهای شدید، ریزش باران و رعد و برق های متعدد توانستند برق شهرستان گچساران را به حال عادی بازگردانند، از صبر و حوصله مشترکین در این شهرستان هم تشکر کرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خسارت شهرستان گچساران رعد و برق تاسیسات برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل