Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:45:07 GMT

نظارت بر واحدهای صنفی قزوین تشدید شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۰۷۹

نظارت بر واحدهای صنفی قزوین تشدید شود

به گزارش ایرنا، علی فولیان روز یکشنبه در جلسه تشدید و نظارت بر بازار که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمایت هیات رییسه اتاق اصناف استان قزوین، افزود: از دیدگاه مسوولان قضایی استان، عملکرد نظارتی دستگاه‌های اجرایی در کنترل و نظارت بر بازار مورد قبول نیست.

وی افزود: اخیرا سرپرست وزارتخانه صمت با ارسال نامه‌ای اعلام کرده است که قزوین در بین استان‌ها از حیث نظارت بر بازار در رتبه مطلوبی قرار ندارد و باید تشدید نظارت بر بازار جزو اولویت‌های این سازمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولیان افزود: متاسفانه علیرغم این نظارت‌ها تخلفات گوناگونی در سطح استان از نحوه ارایه کالا، درج نکردن قیمت، ارایه قیمت‌های غیریکسان از یک کالا و... مشاهده می‌شود که نشان دهنده نظارت‌های غیر دقیق و نامنظم بر بازار است.

وی اضافه کرد: متاسفانه تخلفات عرضه کنندگان کالا و فروشندگان هر روز افزایش می‌یابد و انتظار است که نظارت بر واحدهای صنفی و کنترل بازار در سطح استان تشدید شود.

این مسوول گفت: هرکجا اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی استان احساس به حمایت از دستگاه قضایی داشته باشند یا اینکه باید یک قاضی همراه آنها باشد، همکاری خواهیم کرد تا پیشگیری از وقوع جرم صورت گیرد.

وی درخصوص پلمب واحدهای صنفی فاقد پروانه استان، گفت: متاسفانه بخش اعظمی از واحدهای صنفی قزوین اصلا پروانه کسب ندارند و کسی نیست از آنها بپرسد که چرا پروانه کسب دریافت نکرده اند و فعالیت آنها ظلم به پروانه داران است.

فولیان افزود: از سال گذشته اقدامات خوبی برای شناسایی و ساماندهی واحدهای فاقد پروانه صورت گرفت و باید در ادامه نیز در اعطای پروانه کسب تجدید نظر شده و اتحادیه‌ها ظرفیت‌های هر نقطه را در صدور پروانه‌ها مورد نظر قرار دهند.

وی با تاکید بر نظارت بر انبارها، افزود: در ابتدا باید کل انبارهای استان مورد شناسایی قرار گیرد که این موضوع در کمیته عرضه مایحتاج عمومی استان هم بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

برچسب‌ها دادگستری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین ستاد تنظیم بازار دادگستری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین ستاد تنظیم بازار نظارت بر بازار واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸۵ هزار تن مرغ در قزوین تا پایان سال جاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تولید ۸۵ هزار تن مرغ در واحدهای پرورش مرغ گوشتی این استان تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تولید ۸۵ هزار تن مرغ در واحدهای پرورش مرغ گوشتی این استان تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: مطابق برنامه جوجه‌ریزی مرغ گوشتی تا پایان سال جاری حدود ۸۵ هزار تن مرغ در واحدهای پرورش مرغ گوشتی این استان تولید خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۱۴ واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در استان قزوین افزود: ظرفیت این واحدها ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه است که بیشترین میزان تولید مرغ در این استان در دو شهرستان تاکستان و قزوین انجام می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین از رشد ۳۴۰۰ تنی تولید مرغ در فروردین خبر داد و خاطرنشان کرد: فروردین امسال ۷۲۳۳ تن مرغ در واحدهای این استان تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ هزار و ۴۳۰ تن افزایش داشته است.

عطایی از آغاز برداشت گوجه سبز در باغات استان خبر داد و گفت: ۱۱۰۰ تن گوجه سبز در سال جاری از سطح باغات این استان برداشت می‌شود که در حال حاضر این کار در مقیاس ۱۲۷ هکتار باغات استان قزوین شروع شده است.

وی معدل عملکرد محصول گوجه سبز را ۱۱ تن در هر هکتار عنوان کرد و افزود: بیشترین میزان تولید این محصول که برداشت آن از نیمه اردیبهشت شروع شده تا انتهای خرداد ادامه دارد و در شهرستان قزوین انجام می‌شود.

کد خبر 751687

دیگر خبرها

  • هویتزرهای آلمان هم دردی از ارتش اوکراین دوا نکردند
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • تولید ۸۵ هزار تن مرغ در قزوین تا پایان سال جاری
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران