Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در جلسه هماهنگی طرح پویش سراسری آماده باش گفت: هیات ورزش های همگانی با آموزش های مجازی ورزش را در بین خانواده ها ترویج دهد.

به گزارش برنا،جلسه هماهنگی طرح پویش سراسرس آماده باش با حضور مدیر کل ورزش وجوانان، معاون ورزش و سرپرست هیات ورزش های همگانی برگزارشد.

سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این جلسه با تاکید بر استفاده هیات ورزشهای همگانی از این فرصت گفت: هیات ورزش های همگانی استان اردبیل باید سعی کند از این فرصت بدست آمده بصورت گسترده و با آموزش های لازم نسبت به پرداخت ورزش در خانه و ایجاد شور نشاط و هیجان در بین خانواده ها بهره گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انوشیروانی افزود: با توجه به اینکه این طرح بصورت مجازی برگزار می شود باید سعی شود برنامه های متنوع و با نشاط در راستای آموزش حرکات ورزشی برای خانواده ها و ورزشکاران در نظر گرفته شود. تیموریان، سرپرست هیات ورزش های همگانی استان هم با تشریح طرح پویش سراسری آماده باش گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور دراستان اردبیل برگزار خواهد شد،که ماموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش مسئولانه ورزش همگانی در کاهش کم تحرکی و پیشگیری از کرونا است. وی از اهداف این طرح به آگاهی بخشی، تحریک و ترغیب ، رفع موانع افرادی که ورزش می کنند اشاره کرد. تیموریان افزود: کانون اصلی این پویش خانواده ها هستند و گروه های مخاطب این طرح گروه های پر خطر جامعه که افراد بالای ۵۰ سال و گروه های در معرض بیماری که همه ی گروه های سنی را شامل می شود، هستند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سجاد انوشیروانی هیات ورزش های همگانی اردبیل ترویج ورزش های همگانی هیات ورزش های همگانی استان اردبیل خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد