Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس گفت که دیوان محاسبات در پاسخ به مکاتبه‌ای درخصوص غیرقانونی بودن تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران، آن را ملغی و غیر قانونی اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون  برنامه و بودجه و محاسبات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش طی دستورالعملی برای انتصاب مدیران سقف سنی 45 سال را تعیین کرده بود که مخالف قانون مدیریت خدمات کشوری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال دریافت اعتراضات فرهنگیان طی مکاتبه‌ای با معاون رئیس جمهور و رئیس امور استخدامی و اداری کشور، موضوع غیر قانونی بودن مصوبه مذکور را اعلام و درخواست اصلاح این مورد را داشتیم.

وی افزود: دیوان محاسبات طی مکاتبه‌ای با معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مصوبه تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران را ملغی و غیر قانونی اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: به کارمندان این اطمینان را می‌دهم که مجلس در مقابل مصوبات خلاف قوانین و اسناد فرادستی می ایستد و برای اجرای قوانینی که پشتیبان منافع حرفه‌ای فرهنگیان و کارکنان کشوری است، مجدانه پیگیر است.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس بیشتر بخوانید... حاجی‌دلیگانی: گروکشی‌های سیاسی نباید به معیشت مردم صدمه بزند خاندوزی: احتکار خانه در کشور موجب عدم عرضه مسکن به بازار شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاجی‌دلیگانی: گروکشی‌های سیاسی نباید به معیشت مردم صدمه بزند خاندوزی: احتکار خانه در کشور موجب عدم عرضه مسکن به بازار شده است واژه های کاربردی مرتبط مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ تشریح نحوه دستگیری "جمشید شارمهد" از زبان وزیر اطلاعات؛ سرکرده تندر در ایران دستگیر شد ۲ تصویر «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تندر پس از بازداشت منتشر شد ۳ گروهک تروریستی تندر را بیشتر بشناسید/ سرکرده تروریست‌های مستقر در آمریکا در دستان وزارت اطلاعات ۴ امروز؛نشست مشترک مجلس و دولت درباره برگزاری کنکور ۹۹ ۵ قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند ۶ روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم ۷ واگذاری سهام عدالت به ۶ دهک پایین درآمدی طبق طرح جدید مجلس ۸ بررسی طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی در دستور کار نمایندگان مهمترین اخبار سیاسی رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند بررسی طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی در دستور کار نمایندگان سلیمی: امضای مدرس خیابانی بعد از ۲۲ مرداد ماه غیرقانونی است مهمترین اخبار تسنیم وزیر کشور:‌ عزاداری ماه محرم را به نحو احسن برگزار می‌کنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس برای انتصاب مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است