Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر ضمن ابراز امیدواری از بت برگ زرین افتخار در گام دوم رزمایش توسط سپاه گفت: سپاه پاسداران در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشید. - اخبار استانها -

رحمت‌الله فیروزی‌پور در حاشیه بازدید از روند انجام رزمایش کمک مومنانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به آغاز گام دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در شهرستان نطنز اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور ما باعث شد عده‌ای از مردم ایران اسلامی در زندگی روزمره به علت تعطیلی موقت بعضی شغل‌ها دچار مشکلاتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به آغاز رزمایش سراسری کمک مومنانه در سراسر کشور بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب از ماه شعبان در سال گذشته گفت:ب ر همین اساس مقام معظم رهبری موضوع کمک مومنانه را بیان کردند و این موضوع باعث شد تا شور و شعفی در کشور و به طبع آن شهرستان نطنز ایجاد شود.

نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مرحله اول با درخشش مردم و با محوریت ائمه جمعه، سپاه و کمک‌های مردمی و همچنین موکب‌ها، خیرین عزیز، کمک‌های مومنانه با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های خودجوش خیرین بین افراد نیازمند جامعه پخش شد.

امام‌جمعه اهر: رزمایش کمک مومنانه همانند رزمایش‌های نظامی سپاه بر دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد می‌کندکمک‌های مومنانه خیرین اردبیلی در ایام محرم و صفر ادامه داردکاشان گام دوم رزمایش کمک مومنانه را با اهدای 156 قربانی آغاز کرد

وی به نقش ارزشمند سپاه در طول دوران انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: سپاه عزیز همواره از اول پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس زبانزد و در ادامه در سازندگی کشور و همچنین حضور در حوادثی همچون سیل و زلزله یار و یاور مردم شریف بوده است.

فیروزی‌پور ضمن اشاره به تلاش‌های همه جانبه سپاه پاسداران در عملیاتی شدن رزمایش کمک مومنانه تاکید کرد: امروز نیز سپاه پاسداران در رزمایش همدلی کمک مومنانه خوش درخشید و امیدوارم در مرحله دوم این رزمایش بتواند برگ زرینی در افتخارات نظام ثبت کند.

انتهای پیام/801/ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... کاروان کمک مومنانه بسیج سازندگی سمنان راهی سیستان و بلوچستان شد مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه از عید قربان تا غدیر در گلستان اجرا می‌شود فرمانده سپاه استان یزد: مردم ایران در رزمایش کمک مومنانه حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کاروان کمک مومنانه بسیج سازندگی سمنان راهی سیستان و بلوچستان شد مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه از عید قربان تا غدیر در گلستان اجرا می‌شود فرمانده سپاه استان یزد: مردم ایران در رزمایش کمک مومنانه حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌طوفان شدید دلگان را درنوردید / خسارت به تیرهای برق، مغازه‌های شهر و لوله‌های آب + تصاویر ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ گزارش| بی‌آبی در کنار کوه‌های دنا / مردم روستای «توت‌نده» ‌آب آشامیدنی ندارند ۴ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است ۵ محرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ ۸۰ درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند ۶ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۷ وعده ۱۰ ساله مسئولان برای تعیین تکلیف مسکن مهر اهواز کی محقق می‌شود؟+ اسناد ۸ توصیه پزشکان به افراد دارای بیماری زمینه‌ای/ در شهریورماه واکسن آنفلوآنزا تزریق کنید مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از علامه‌ای که نماد مبارزه با بی‌حجابی شد/ "بهلول گنابادی" که بود؟ گزارش| حکایت تسنیم از مردی که ناجی حیات وحش شد; ۳۰ سال تلاش برای حفاظت از محیط زیست گزارش| اقتصاد استان گلستان بوی " نفت" می‌گیرد؟ مهمترین اخبار تسنیم وزیر کشور:‌ عزاداری ماه محرم را به نحو احسن برگزار می‌کنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه سپاه پاسداران دوم رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

 وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهاد‌های دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهاد‌های آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چند جانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی آمریکا با هدف بی ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم ادعاهایش افزود: «بازیگران سایبری ایرانی با استفاده از طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مخرب سایبری، از حملات باج‌افزار علیه زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا فیشینگ و دیگر اقدامات علیه افراد، شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی، به هدف قرار دادن آمریکا ادامه می‌دهند.»

این نهاد آمریکایی و اجرا کننده فشار‌های اقتصادی واشنگتن علیه تهران مدعی شد: «شاخه سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از سازمان‌های دولتی ایران که پشت فعالیت‌های مخرب سایبری است، از طریق یک سری شرکت‌های سوری برای هدف قرار دادن آمریکا و چندین کشور دیگر فعالیت می‌کند. اگرچه مدیریت شرکت و کارمندان آنها می‌دانند که عملیات آنها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کند، اما بسیاری از مردم ایران نمی‌دانند که برخی از شرکت‌ها در ایران، مانند مهرسام اندیشه ساز نیک، به‌عنوان شرکت‌های سوری برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می‌شوند. مردم ایران باید بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شرکت‌های خصوصی و کارکنان آنها برای رسیدن به اهداف غیرقانونی استفاده می‌کند.»

دولت بایدن از نخستین روز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به بهانه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرده است.

دولت دموکرات جو بایدن که مدعی رویکرد دیپلماسی در قبال ایران و تلاش برای بازگشت به برجام بوده، تاکنون نه تنها موفق به بازگشت به برجام نشده است بلکه با تحریم‌های پی در پی به بهانه‌های برنامه دفاعی بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران از جمله موشکی بالستیک، پهپادی، هسته‌ای و حقوق بشر، در راستای سیاست‌های شکست خورده فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ حرکت کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد