Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@04:52:42 GMT

۴۷۷ مورد مرگ ناشی از سوختگی در بهار امسال + جدول

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۴۱۰

۴۷۷ مورد مرگ ناشی از سوختگی در بهار امسال + جدول

۴۷۷ نفر در بهار سال جاری به دلیل سوختگی جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ بنابر آمار ارائه شده توسط سازمان پزشکی قانونی کشور در سه ماهه نخست سال جاری، 477 نفر در کشور بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند که 298 نفر از آنها مرد و مابقی (179 نفر) زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این آمار، به ترتیب استانهای خوزستان با 70، اصفهان با 45 و تهران با 44 متوفی، بیشترین آمار فوتی‌های ناشی از سوختگی را در بهار سال جاری در بین استانهای کشور داشته‌اند.

همچنین در سه استان چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و زنجان تنها یک مورد فوت ناشی از سوختگی در سه ماه نخست سال 99 به ثبت رسیده است.

146 هزار مراجعه به پزشکی قانونی به دلیل نزاع در بهار 99/ استان تهران در صدر مراجعات + جدولمرگ 182 نفر بر اثر گازگرفتگی در بهار 99/ 6 استان بدون فوتی + جدول

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حوادث آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی اورژانس پزشکی قانونی بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی مرگبار در ساختمان ویلایی + تصاویر مرگ کارگر جوان در آتش‌سوزی اتاقک ۱۰ متری + تصاویر سوختگی شدید ۳ نفر بر اثر تصادف موتورسیلکت با اتوبوس + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی مرگبار در ساختمان ویلایی + تصاویر مرگ کارگر جوان در آتش‌سوزی اتاقک ۱۰ متری + تصاویر سوختگی شدید ۳ نفر بر اثر تصادف موتورسیلکت با اتوبوس + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط حوادث آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی اورژانس پزشکی قانونی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" ۲ دلایل "سردمزاجی جنسی" از منظر طب سنتی+ راهکار درمانی ۳ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۴ جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد ۵ جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا ۷ میلیون تومان ۶ آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروهای قراردادی وزارت بهداشت از فردا ۷ اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست ۸ یک جابجایی دیگر در سازمان زندان‌ها؛ علی‌اکبری رفتنی شد مهمترین اخبار اجتماعی مصرف داروی "رمدیسیور" می‌تواند باعث "آسیب کبدی" شود نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" یک تصور غلط درباره افرادی که به دلیل "سکته مغزی" دچار اختلال تکلم شده‌اند! یک جابجایی دیگر در سازمان زندان‌ها؛ علی‌اکبری رفتنی شد مهمترین اخبار تسنیم وزیر کشور:‌ عزاداری ماه محرم را به نحو احسن برگزار می‌کنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس پزشکی قانونی حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس پزشکی قانونی پزشکی قانونی آتش نشانی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه‌های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

به گزارش انتخاب؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه‌ها و تسویه حساب نهایی با شرکت‌های طرف قرارداد، در حوزه‌های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیند‌ها به منظور مدیریت هزینه‌ها در بخش‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت‌های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد؛ لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد