Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@13:26:35 GMT

شهید وطنی؛ همه شهر جایگاه تماشاچی است(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۴۵۴

دیدار نساجی – پرسپولیس همانند دیدارهای قبلی این تیم مازنی با حضور چند تماشاگر برگزار شد؛ البته این تماشاگران با حضور روی ساختمان های اطراف استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر بازی را تماشا کردند. 

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر در مرکز شهر قرار دارد و طبیعی است برخی از ساختمان های اطراف آن به استادیوم مشرف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گاه نساجی مسابقه داشته باشد چند تماشاگری با حضور روی ساختمان ها بازی را به تماشا می نشیند. هیچ کس هم نمی تواند این تماشاگران را از تماشای بازی منع کند به این خاطر که این ساختمان ها در حریم استادیوم نیستند. 

برگزاری بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر تجربه دوران کرونایی است؛ اتفاقی که نه میزبان بدان راضی است و نه تیم میهمان. بازی بدون تماشاگر جذابیت های لازم را ندارد. به خاطر شیوع ویروس کرونا چاره ای جز تحمل این وضعیت نیست. اما همان طور که در تصاویر نگاه می کنید برخی از تماشاگران در هیچ شرایطی راضی به از دست دادن بازی ها نیستند و بالاخره راهی برای تماشای بازی پیدا می کنند. 

 

استادیوم شهید وطنی دهها جایگاه VIP دارد؛ در روزهای کرونایی هم نساجی احساس تنهایی نمی کند. اگر کرونایی وجود نداشت دیشب در استادیوم شهید وطنی جایی برای سوزن انداختن هم نبود. به خصوص که نساجی اینروزها در برابر تیم های بزرگ خوب بازی می کند و خوب نتیجه می گیرد. 

عکس: معین نادری

 

 

 

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران استادیوم شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس