Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حیدر ضیغمی» گفت: عصر امروز هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران متافوند ۲۰۲۰) با حضور مجتمع مس آذربایجان در تبریز برگزار می‌شود. به گزارش پول نیوز، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام این خبر افزود: با عنایت به نام‌گذاری امسال با عنوان سال «جهش تولید» ازسوی رهبر معظم انقلاب و براساس سیاست‌گذاری‌های دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران درراستای استفاده از توان بومی برای تحقق جهش تولید در صنعت مس، حضور در رویداد‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی به‌منظور شبکه‌سازی با سایر صنایع تولیدی کشور، ارائه دستاورد‌های شرکت مس و متقابلا استفاده از تجربه سایر شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که متافوند رویدادی تخصصی در حوزه فولاد، فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری، صنایع معدنی، صنایع سرامیک و نسوزها، ماشین‌آلات، تجهیزات، مواد اولیه و... محسوب می‌شود، گفت: حضور مجتمع مس آذربایجان به‌عنوان نماینده شرکت مس در این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ازسوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران متافوند) از ۱۲ تا ۱۵ مرداد امسال با حضور ۷۰ شرکت داخلی و ۱۰ نماینده از کشور‌های دیگر از ساعت ۱۶-۲۲ در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت صنایع مس مس سرچشمه جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برابر با ۲۷ آوریل تا ۱ می ۲۰۲۴ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.   نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از کشور‌های مختلف دنیا در هفت گروه کالایی، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات؛ صنعت؛ فرش دستباف؛ صنایع‌دستی و گردشگری؛ دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات شیمیایی؛ صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و گروه پتروشیمی برگزار می‌شود و موسسه رازی نیز به عنوان بزرگترین مرکز تحقیق و تولید واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک در ایران و منطقه در این رویداد حضور خواهد داشت.   گفتنی است: اولین بار نمایشگاه ایران اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران) سال ۱۳۹۲ در ایران برگزار شد.   این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری در ایران است که به منظور ارتباط با بازار‌های بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های صادراتی صنایع ایران برگزار می‌شود. نقش این نمایشگاه در صادرات تولیدات ایران حائز اهمیت است. این رویداد فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌کند تا با هزینه‌ای معقول، محصولات خود را به تجار و بازرگانان بین‌المللی معرفی کنند و به این ترتیب، ظرفیت‌های خالی کارخانه‌ها را پر کرده و به سمت افزایش صادرات حرکت کنند. همچنین، این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان ایرانی و بازرگانان خارجی عمل می‌کند و امکان برقراری تعاملات تجاری و شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی