Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@14:30:28 GMT

مارسی فرانسه هم به جمع مشتریان طارمی پیوست

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۷۰۲

مارسی فرانسه هم به جمع مشتریان طارمی پیوست

ریوآوه کار سختی برای حفظ مهدی طارمی دارد و البته که این باشگاه سرمایه گذاری درستی انجام داده است. آن ها ستاره سابق پرسپولیس را با قیمت پایین و در حالی که طارمی به خاطر مشکلات ناشی از محرومیت و انتخاب های اشتباهش ، عملا خودش را از چرخه ورود استعدادها به فوتبال اروپا دور کرده بود ، به خدمت گرفتند و حالا تیم های سرشناس اروپایی را مشتری او می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طارمی در این فصل با 18 گل زده و 5 پاس گل بهترین بازیکن ریوآوه بود و نامش در بین 10 بازیکن تاثیرگذاراین فصل لیگ پرتغال وجود دارد. او یکی از بهترین فصل های فوتبالی اش را در لیگ پرتغال سپری کرد و علاوه بر کسب عنوان آقای گلی توانست برای خودش در فوتبال اروپا برای خودش بازاریابی کند.


سه مسیر متفاوت


با وجود آنکه اسامی تیم های مطرحی از کشورهای مختلف به عنوان مشتری های مهدی طارمی تا به امروز شنیده شده اند اما به نظر می رسد سه تیم در حال حاضر علاقه و جدیت بیشتری برای این انتقال دارند. دو باشگاه بزرگ لیگ پرتغال و یک باشگاه مهم از لیگ فرانسه.


پورتو: قهرمان این فصل لیگ پرتغال از همان اولین بازی های درخشان طارمی علاق اش را به جذب ستاره تیم ملی ایران ابراز کرد. آندره ویلاش بواش بعد ازبازی برگشت دو تیم که طارمی علاوه بر زدن یک گل نمایشی تاثیرگذار داشت از تمایلش برای در اختیار داشتن او صحبت کرد. پورتو در خط حمله موسی مارگا را دارد که در این فصل ازرقابت های لیگ پرتغال 12 گل به ثمر رساند. 6 گل کمتر از طارمی و این برای پورتو که همیشه بهترین مهاجمان را در لیگ پرتغال داشته باعث مباهات نیست.


بنفیکا: نایب قهرمان این فصل و یکی از مطرح ترین تیم های پرتغال و اروپا نیز دیگر مشتری جدی طارمی از ماه ها پیش است. بنفیکا هرچند امسال توانست با پیزی در جدول گلزنان عنوان آقای گلی را مشترک با طارمی بگیرد اما این بازیکن پرتغالی یک هافبک است. وینیسیوس مهاجم برزیلی بنفیکا در این فصل تنها 11 گل به ثمر رسانده است و این موضوع حضور مهاجمی مثل طارمی که تجربه بازی در پرتغال را دارد می تواند شرایط را در خط حمله این تغییر بدهد.


مارسی: قهرمان سابق اروپا در طی سال های اخیر میدان رقابت در لیگ فرانسه را به پاری سن ژرمن و دلارهای ناصر الخلیفی واگذار کرده است اما آن ها قصد دارند با جذب استعدادهایی که هنوز قیمت های نجومی پیدا نکرده اند تیمی برای رقابت با پاریسی ها بسازند و گفته می شود مهدی طارمی یکی از مهره ها برای ساختن تیم جدید بندرمارسی است . 

 


*آنچه می تواند باعث شود که مهدی طارمی مورد توجه باشگاه های مطرح از کشورهای مختلف اروپایی قرار بگیرد این است قیمت او است. طارمی در 28 سالگی با وجود درخشش در لیگ پرتغال قیمت پایین تری با بازیکنانی با شرایط مشابه اما در سنین پایین 21-22 ساله دارد و این می تواند باعث شود که با توجه به اینکه فوتبال اروپا و جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا با نوعی بحران مالی مواجه شده است ، تیم های مطرح بیشتری خواهان به خدمت گرفتن او باشند.


*طارمی اما در این فصل از رقابت های لیگ پرتغال نشان داد که یک بازیکن شگفت انگیز است. نمودار موفقیت های او در دو سال قبل از آن به خاطر مسایلی چون محرومیت و مشکلات ناشی از انتقال به ترکیه  و سپس رفتن به قطر کاملا شکل نزولی پیدا کرده بود اما درست در لحظه مقرر و در حالی که تقریبا این ذهنیت شکل گرفته بود فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر یا با بازگشت به لیگ برتر ایران ادامه می دهد به اروپا رفت و تبدیل به یکی از مهاجمان برتر این فصل ازرقابت های فوتبال باشگاهی در این قاره شد. 


او نامش اکنون در کنار بازیکنان مطرح فوتبال در لیست کفش طلای اروپا قرار گرفته و تیم های مطرحی را از لیگ های پرتغال، فرانسه، انگلستان ، آلمان و ایتالیا خواهان خود می بیند. یک انتخاب خوب می تواند فصل های شگفت انگیزتری را برای ستاره شماره 9 فوتبال ایران رقم بزند.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهدی طارمی مارسی پورتو تابناک ورزشی طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی لیگ پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه که پیشتر استفاده از سلاح اتمی در قبال روسیه را مطرح کرده بود، عنوان کرد که وی مساله اعزام قوا به اوکراین در صورتی که روسیه جبهه نبرد را درهم شکند، منتفی نمی‌داند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از مکرون تصریح کرد که چنانچه روسیه موفق به شکستن خطوط نبرد در اوکراین شود و درصورت درخواست «کی یف» وی مساله اعزام نیرو به اوکراین را که به امری مشروع بدل می کند، منتفی نمی داند و آنرا رد نمی کند.

بنابراین گزارش رئیس جمهوری فرانسه که در این زمینه با هفته نامه انگلیسی اکونومیست مصاحبه می کرد به صراحت گفت: من هیچ چیزی را (در جنگ اوکراین) دور از نظر نمی گیرم، چراکه با فردی مواجه ایم که وی هیچ چیزی را منتفی و دور از نظر نمی گیرد.

درحالی مکرون نسبت قصد خود مبنی بر اعزام قوا به اوکراین سخن می راند که وی ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی سخنانی از آمادگی کشور خود برای گفت وگو با دیگر کشورهای اروپایی درباره استفاده از سلاح هسته‌ای علیه روسیه خبر داد.

مکرون طی مصاحبه‌ای گفت که شخصاً علاقه مند مطرح کردن موضوع استفاده از سلاح‌های دوربرد، هسته‌ای و سامانه‌های دفاع موشکی با آن کشورهای اروپایی هست که سلاح‌های هسته‌ای آمریکا را در کشورهای خود مستقر کرده‌اند.

وی گفته بود: فرانسه موضع خود را حفظ خواهد کرد اما آماده است تا در دفاع از خاک اروپا بیشتر مشارکت کند. فرانسه که حدود ۳۰۰ کلاهک هسته ای دارد، تنها قدرت هسته ای اتحادیه اروپا است.

رئیس‌جمهوری فرانسه در هفته‌های اخیر موضع شدیدتری را علیه روسیه اتخاذ کرده است و این اولین بار نیست که استفاده از سلاح‌های هسته‌ای فرانسه را برای دفاع اتحادیه اروپا پیشنهاد می‌کند. مکرون اولین بار در سال ۲۰۲۰ به این اقدام احتمالی اشاره کرده بود.

اظهارات مکرون موید انتقاد هشدار آمیز «ویکتور مدودچوگ» (Viktor Medvedchuk) رهبر اپوزوسیون «جنبش اوکراین دیگر» (OKM) از جنگ اوکراین است که گفت: آمریکا به دنبال آن است تا کشورهای منطقه بالتیک، لهستان، آلمان و فرانسه را به آتش این جنگ بیفکند.

دیگر خبرها

  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!