Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت‌ها امروز در بازار ارز، سکه و طلای ایران به مانند روز گذشته سیر نزولی را تجربه کردند.

قیمت اونس طلا امروز

روز قبل هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که ۳ روز پیش تا ۱،۹۵۵ (یک هزار و نهصد و پنجاه و پنج) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۲ آگوست ۲۰۲۰ - با رشد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۶ درصدی به ۱،۹۷۶ (یک هزار و نهصد و هفتاد و شش) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱،۰۵۳،۰۰۰ (یک میلیون و پنجاه و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۸ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۷۸ درصدی، از ۱،۴۱۵،۳۰۰ (یک میلیون و چهارصد و پانزده هزار و سیصد) تومان به ۱،۴۰۴،۳۰۰ (یک میلیون و چهارصد و چهار هزار و سیصد) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۸۵ درصدی، از ۴،۵۹۹،۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و نود و نه هزار) تومان به ۴،۵۶۰،۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و شصت هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

امروز قیمت دلار در بازار تهران به ۲۳،۱۰۰ (بیست و سه هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۱.۸۶ درصدی داشته است.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل با کاهش روبرو شد، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۱۰،۶۰۰،۰۰۰ (ده میلیون و ششصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۲ آگوست ۲۰۲۰ - با کاهش ۱.۹۲ درصدی به ۱۰،۴۰۰،۰۰۰ (ده میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۱۰،۹۰۰،۰۰۰ (ده میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۴.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی، امروز به ۱۰،۹۴۱،۰۰۰ (ده میلیون و نهصد و چهل و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۱.۹۹ درصدی داشته است.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار درصدی داشته طلا ۱۸ عیار ده میلیون قیمت سکه گرم طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار

قیمت دلار که چند روزی است روند نزولی در پیش گرفته، امروز به کانال ۵۰ هزار تومان برگشت.

به گزارش ایسنا، قیمت دلار که در روز‌های گذشته روند کاهشی گرفته بود، امروز به کانال ۵۹ هزار تومان هم رسید؛ برخی از دلالان میدان فردوسی، قیمت این ارز را تا ۶۰ هزار تومان هم عنوان کردند و در مواردی هم این نوع ارز را تا ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان هم می‌فروختند.

دلالان چهارراه استانبول و خیابان منوچهری معتقدند در روز‌های آینده امکان ریزش دلار تا ۵۸ هزارتومان هم وجود دارد.

بازار میدان فردوسی که در تلاطم افزایش قیمت‌ها، تب و تاب فروش از سوی دلالان را به همراه داشت، امروز از هیجان خالی بود؛ البته فروشندگان دلار همچنان در بازار حضور داشتند تا اگر تقاضایی برای خرید باشد، پاسخ دهند.

تحولات مرزی بین ایران و پاکستان قبل از پایان یافتن تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، سرآغازی برای روند صعودی قیمت دلار بود. همچنین همزمان با پایان تعطیلات نوروزی، اخبار سیاسی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق در سیزدهم فروردین‌ماه منتشر شد و روند صعودی که در بازار ارز آغاز شده بود را تسریع کرد.

به‌دنبال این اتفاق، ایران ۲۵ فروردین‌ماه، در عملیات «وعده صادق» یک حمله موشکی به رژیم صهیونسیتی ترتیب داد و فردای این حمله، قیمت دلار در ساعات آغازین بازار، به ۷۰ هزار تومان هم رسید؛ اما این روند صعودی ادامه‌دار نبود و در عرض چند ساعت، بازار روند نزولی به خود گرفت و به ۶۶ هزار تومان هم رسید.

در این مدت برخی از کارشناسان بازار هشدار دادند که روند صعودی این روز‌های بازار ارز، ناشی از هیجانات سیاسی است و ادامه‌دار نخواهد بود؛ درواقع به گفت آن‌ها از نظر اقتصادی اتفاقی رخ نداده که بخواهد علت افزایش قیمت ارز باشد. البته برخی دیگر از کارشناسان تاکید کردند که بدون یک بسته سیاستی مناسب، بازار ارز انضباط نمی‌گیرد و این بازار نیازمند برنامه پایدار است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد