Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-نمکی گفت: یکی از دلایل موفقیت ما در فاز اول، بسیج ملی مقابله با کرونا بود و سامانه ۴۰۳۰ به عنوان یکی از موفق‌ترین سامانه‌ها اگر کنار ما نبود این دستاورد حاصل نمی‌شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با عوامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مزین به نام بنیانگذار جمهوری اسلامی است و قدم‌های بزرگی در توسعه زیرساخت‌های کشور به ویژه برای نقاط کمتر برخوردار برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من از زمانی که در سازمان برنامه و بودجه بودم، نهضت بزرگ مدرسه سازی را ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مدیریت مدبرانه برداشت و در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی انجام داد، همچنین در توسعه اشتغال، کشاورزی و صنعت به ویژه در مناطق کم‌تر برخوردار اقدامات خوبی صورت گرفت که ستودنی است و امیدواریم با عنایت مقام معظم رهبری که همواره سفارش اکید برای رسیدگی به افراد محروم و بی بضاعت داشتند همه در کنار هم بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

نمکی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: روز‌های نخست هجمه کرونا برای ما سخت و نفس گیر بود، عزیزانی که دست ما را گرفتند، همواره در تاریخ ممکلت و حداقل خاطر من حقیر به عنوان فرمانده خواهند ماند و یکی از نازنین‌هایی که از لحظات اول ابراز محبت فرمودند، شما به رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بودید، اینکه گفتید من و تیمم حاضریم در کنار شما باشیم، در نخستین روز‌های مقابله با کرونا موجب دلگرمی ما شد و محبت فرمودید در تهیه مایحتاج بیمارستان‌ها کمک کردید.

وزیر بهداشت اظهار کرد: بسیاری از مشکلات به دلیل خباثت جریانات بیرونی و قدرت‌های موثر در تحریم بود و ما در جمهوری اسلامی توانستیم در کوتاه‌تر از ۲ ماه از وارد کننده تبدیل به صادرکننده تجهیزات پزشکی تبدیل شویم و یکی از اضلاع خلق این حماسه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بود و حمایت‌هایی که از بسیج ملی مقابله با کرونا صورت گرفت.

نمکی ادامه داد: ما دستاورد ارزشمندی در فاز نخست مهار و کنترل کرونا داشتیم، گرچه خیز جدیدی داریم و به ابعاد آن ورود نمی‌کنیم و خیلی از کشور‌ها ممکن است گرفتار آن باشند، اما ما در فاز نخست توانستیم مرگ و میر‌های روزانه را به ۳۰ برسانیم و برخی استان‌ها به وضعیت سفید رسیدند، یکی از دلایل موفقیت ما در فاز اول، بسیج ملی مقابله با کرونا بود و سامانه ۴۰۳۰ به عنوان یکی از موفق‌ترین سامانه‌ها اگر کنار ما نبود این دستاورد حاصل نمی‌شد و همه این‌ها از محبت و همدلی عزیزان در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به ابلاغ ضوابط اختصاصی طلا ذیل تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تاریخ مرداد ماه ۱۴۰۱، اجرای این قانون به تعویق افتاده بود که با توجه به سال جهش تولید با مشارکت مردم، دولت اجرای این قانون را از ابتدای امسال برای تمامی صنف و صنعت طلا لازم الاجرا کرد.

در همین راستا بنا بر دستور معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران ‎ بها و سنگ‌های قیمتی موضوع تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تاریخ، ۷ فروردین سال جاری در کشور الزامی شده است.

در این نامه خطاب به دبیران کمیسیون‌های برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور آمده است: وفق بند یک از مصوبات جلسه کارگروه پیشگیری و مبارزه با پولشویی و قاچاق فلزات گرانبها سنگ‌های قیمتی و ارز با عنایت به تبصره ۳ الحاقی به ماده ۵ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مندرج در قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» - که اشعار می‌دارد: «کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ و ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و سازمان‌های وابسته به آنها که حسب مقررات قانونی متولی رصد و دریافت اطلاعات مربوط به جریان کالا و خدمات از مبادی تولید و واردات تا سطح خرده فروشی از طریق سامانه‌های دولتی از قبیل سامانه جامع تجارت ایران و سامانه ثبت الکترونیکی معاملات نفتی (ثامن) موضوع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ با اصلاحات و الحاقات بعدی هستند، موظفند با رعایت الزامات صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع این قانون اطلاعات مذکور را به ترتیبی که سازمان مقرر می‌کند به سامانه مودیان منتقل کنند. در این صورت مؤدیان تکلیفی در خصوص ثبت مجدد اطلاعات با صدور مجدد صورتحساب الکترونیکی معاملات مذکور ندارند» - و با توجه به اعلام نمایندگان وزارت صمت مبنی بر فراهم بودن امکان صدور فاکتور در سامانه جامع تجارت برای فعالان حوزه طلا و همچنین امکان ارسال آن به سامانه مؤدیان تحقق بند یک از مصوبات جلسه شورای امنیت کشور مقرر شد اجرای ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران بها و گوهرسنگها از مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ به طور جدی در سراسر کشور پیگیری شود.

لذا مقتضی است پیگیری و نظارت بر حسن اجرای ضوابط اختصاصی گروه کالایی فوق‌الذکر با بهره‌مندی از ظرفیت ادارات کل سازمان‌ها و تشکلهای ذیربط استان در دستور کار کمیسیون و کارگروه مربوطه قرار گرفته و ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های لازم جهت برطرف نمودن نیازهای آموزشی احتمالی فعالان حوزه طلا گزارش نوبه‌ای از اقدامات و نتایج حاصله را به ستاد ارسال نمایند.

کد خبر 6088995

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام