Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@04:55:08 GMT

اولین سازنده واکسن کرونا کدام کمپانی ست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۹۲۸

اولین سازنده واکسن کرونا کدام کمپانی ست؟

صدای ایران- در حالی که دیروز کمپانی مدرنا اعلام کرد سعی دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ساخت واکسن کرونا را به اتمام برساند تا از اوایل سال ۲۰۲۱ توزیع آن را آغاز کند اما روسیه اعلام کرده واکسن کرونا را نهایتا تا پایان مردادماه روانه بازار خواهد کرد.
طبق خبر خبرگزاری روسی اسپوتیینگ میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه اعلام کرده که آزمایشات بالینی واکسن نوع جدید ویروس کرونا که در مرکز گامالیا در مسکو ساخته شده ، به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موراشکو در پاسخ به سؤالی درباره زمان پایان رسمی آزمایشات بالینی واکسن کووید ۱۹ گفته: « آزمایشات بالینی واکسن بیماری ناشی از ویروس کرونا که توسط موسسه گامالیا ساخته شده، به پایان رسانده است.»
پیشتر معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرده بود نخستین واکسن کووید با مشارکت متخصصان نظامی و دانشمندان مرکز تحقیقاتی «گامالیا» طراحی و آماده تولید شده است.
مرکز گامالیا آزمایشات بالینی واکسن را به طور مشترک با کارشناسان بیمارستان نظامی N.N.Burdenko انجام داد. در تاریخ ۲۰ ژوئیه ، گروه دوم از ۲۰ داوطلب از آنجا مرخص شدند. وزارت دفاع تأکید کرد که نتایج آزمایشات به طور مشخص و واضح نشان می دهد که پاسخ ایمنی در همه داوطلبان وجود دارد ، عوارض جانبی ، مشکلات یا واکنش های نامطلوب وجود نداردو داووطلبات هیچ گونه شکایتی درمورد وضع سلامتی خود نداشته اند.
به گزارش خبرنیوز دکتر مینو محرز متحصص بیماری های عفونی و عضو ستاد علمی کرونا امروز درباره واکسن کرونا روسیه گفته که تا سازمان بهداشت جهانی واکسن روسیه را تایید نکند نمی توانیم از آن استفاده کنیم.
حال باید دید روسیه که اعلام کرده:« اکنون بسته اسناد برای ثبت این واکسن در حال تهیه است.» چه زمانی تاییدیه واکسن کرونای خود را از سازمان بهداشت جهانی اخذ می کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: واکسن کرونا رقابت صدای ایران آزمایشات بالینی واکسن واکسن کرونا اعلام کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، رحمان جعفری در بازی تراکتور و ذوب آهن روز متفاوتی را پشت سر گذاشت و برنامه تاکتیکی خاصی به او سپرده شده بود و در نقش یک بازیکن سازنده در خط حمله این تیم حضور داشت.

مهدی هاشم نژاد در این بازی روی دست بازیکن فیزیکی و بلند قامت تراکتور حضور داشت و برای توپ های سوم استارت می‌زد و رحمان جعفری با کنترل یا سابیدن توپ سعی می‌کرد این بازیکن را صاحب توپ کند، همچنین گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز با ضرب کمتری به توپ در نزدیکی این بازیکن حاضر می‌شدند تا توپ های دریافت شده از این بازیکن نزدیک محوطه دریافت کنند و با ضربه به دروازه یا ارسال پاس عمق تبدیل به موقعیت کنند.

عارف آقاسی اکثر توپ ها را یا با ارسال های بلند و یا به صورت زمینی و با فاصله زیاد در اختیار بازیکنان خط حمله تراکتور قرار می‌داد و خط هافبک ذوب آهن را از جریان بازی خارج کرده بود که محمد ربیعی برای مقابله با این تاکتیک هافبک های دفاعی خود را نزدیک به مدافعان وسط قرار داده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بازیکنان کناری تراکتور فرصت های خوبی پیدا کنند.

جعفری در این مسابقه موقعیت های گلزنی خوبی هم داشت که ضربات او با بدشانسی در آستانه ورود به دروازه به مدافعان ذوب آهن برخورد کرد یا با واکنش های خوب پارسا جعفری همراه شد و نتوانست طعم گلزنی را در این بازی حذفی بچشد.

تراکتور در این مسابقه با رویکرد فنی متفاوت نسبت به بازی لیگ وارد شده بود و به خوبی توانست ذوب آهن را تحت فشار قرار دهد و اکثر دقایق بازی را صاحب توپ، میدان و موقعیت باشد.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟