Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان بوکس سنگین وزن جهان گفت: کار مایک تایسون مثل فوتبالیست کهنه‌کاری است که در چالش زدن توپ به تیر دروازه شرکت کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مایک تایسون،‌ قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان در سن 54 سالگی قصد بازگشت به رینگ بوکس را دارد. مبارزه نمایشی او با «روی جونز جونیور» 51 ساله، دیگر اسطوره دنیای بوکس روز شنبه 22 شهریور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی جاشوا، قهرمان فعلی بوکس سنگین‌ وزن جهان امیدوار است که بازگشت تایسون به رینگ، محدود به مبارزه‌‌های نمایشی باشد و سعی نکند در مسابقات رسمی و جدی خود را محک نزند.

قهرمان انگلیسی بوکس جهان گفت: شما ویدئوی کوتاهی از تمرینات مایک تایسون را در شبکه‌‌های اجتماعی دیدید و با خود فکر کردید که او برگشته و برای مبارزه آماده است. ولی کار او مثل فوتبالیست کهنه‌کاری است که در چالش زدن توپ به تیر دروازه شرکت کرده است.

جاشوا ادامه داد: در ویدئوها دیده می‌شود که تایسون وحشیانه در حال مشت زدن است ولی این طبیعت ثانویه اوست. تایسون از سن 13 سالگی مبارزه کرده  ولی نباید خود را مقابل بوکسورهای جوان قرار دهد. ما از نظر جثه، بزرگ‌تر و  قوی‌تر هستیم و با تکنولوژی بهتری تمرین کرده‌ایم. من اصلاً دوست ندارم روزی شاهد مبارزه تایسون با یکی از بوکسورهای جوان باشم.

تایسون: قبل از هر مسابقه گریه می‌کردم

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,30,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوکس بیشتر بخوانید... مبارزه تایسون و جونز، آغاز لیگ اسطوره‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مبارزه تایسون و جونز، آغاز لیگ اسطوره‌ها واژه های کاربردی مرتبط بوکس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار ۲ مظفری‌زاده: دیاباته روی مصلح خطا کرد و پنالتی استقلال اشتباه بود/ داور به درستی رضاوند را اخراج کرد ۳ تاریخ‌سازی آرتتا با قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس ۴ قدردانی آرتتا از گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی ۵ حاشیه‌های نورافکن در دیدار مقابل استقلال ۶ جدول سری A در پایان شب اولِ هفته آخر ۷ تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ۸ جام حذفی بلژیک| آنتورپ در غیاب بیرانوند قهرمان شد مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اصغری‌مقدم: می‌توانیم لیگ برتر فوتسال را مانند سال گذشته و با تماشاگر برگزار کنیم/ اگر کاندلاس خوب بود، چرا اجازه دادیم برود؟ مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ گزارش| ایران چگونه با هدایت امام خامنه‌ای تبدیل به کشوری "دانش‌بنیان" شد وزیر کشور:‌ عزاداری ماه محرم را به نحو احسن برگزار می‌کنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال