Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: باید توجه داشت تفکر و رویکرد، مقدمه تغییر است. مهم‌ترین مساله ما در کشور نیز نداشتن همین رویکردهاست. بدون رویکرد نمی‌توان تغییری ایجاد کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نشستی با مدیرعامل و سایر مسئولان شرکت برق منطقه‌ای خراسان در خصوص تغییرات ساختاری در وزارت نیرو اظهار کرد: باید توجه داشت تقسیم «بخشی» در هر ساختاری برای تمرکززدایی، امری اشتباه است و باید به سمت تقسیمات «منطقه‌ای» رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت لازم است در حوزه موضوعی به سمت ادغام و در حوزه اجرایی به سمت منطقه‌ای کردن ساختار پیش رفت
.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین نباید مدیریت شرکتی را مانند سازمان‌ها پیش برد چراکه چنین روشی اشتباه است.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت تفکر و رویکرد، مقدمه تغییر است. مهم‌ترین مساله ما در کشور نیز نداشتن همین رویکردهاست. بدون رویکرد نمی‌توان تغییری ایجاد کرد.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه لازم است به سمت ایجاد نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس حرکت کرد، گفت: با مشارکت بخش خصوصی در راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک، وزارت نیرو می‌تواند عمده سرمایه‌گذاری خود را در راه‌اندازی نیروگاه‌های نوین و استفاده از انرژی‌های نو متمرکز کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توسعه نیروگاهی باید بر مبنای گاز باشد چون نیروگاه‌های کوچک از بهره‌وری بالاتری نسبت به مدل‌های بزرگ‌مقیاس برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ مراودات اقتصادی و صادرات انرژی به کشورهای همسایه اظهار کرد: مراودات انرژی باید با کشورهای همسایه حفظ شده و توسعه یابد. این مراوده به شکستن حصار تحریم‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رویکرد نایب رئیس مجلس مراودات انرژی شکست تحریم ها منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین

روسیه روز شنبه بار دیگر به طور گسترده تاسیسات انرژی اوکراین را گلوله باران کرد و برق در برخی مناطق این کشور قطع شد.

به گزارش فارس؛ «جرمان گالوشچنکو» وزیر انرژی اوکراین گفت که روسیه روز شنبه به تاسیسات انرژی اوکراین در سه منطقه این کشور حمله کرد.
 
به گزارش خبرگزاری «رویترز»، گالوشچنکو گفت که حملات روسیه مناطق «دنیپروپتروفسک» در مرکز اوکراین و مناطق غربی «لویو» و «ایوانو فرانکیفسک» را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، روسیه به چهار نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرده است.

شرکت اوکراینی «دی تک» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:«روسیه بار دیگر به طور گسترده تاسیسات انرژی اوکراین را گلوله باران کرد. تجهیزات این شرکت آسیب جدی دیده است و کارگران انرژی در تلاش هستند تا عواقب حمله را از بین ببرند.»

از 22 مارس به این سو، نیروهای روسیه بمباران تاسیسات برق اوکراین را تشدید کرده و تقریبا هر روز به نیروگاه‌های حرارتی، آبی و سایر زیرساخت‌های انرژی حمله می کنند.

با وجود آب و هوای معتدل بهاری در هفته‌های اخیر، اوکراین با کسری برق مواجه شده و دولت مجبور شد برق را در چند منطقه قطع کند و به واردات برق روی آورد.

تحلیلگران معتقدند که نیروهای روسیه عملیات تهاجمی جاری را حفظ کرده و در برخی مناطق تشدید کرده، احتمالاً از شرایط آب و هوای بهاری و کمبود تجهیزات اوکراین قبل از رسیدن کمک‌های نظامی وعده داده شده غرب بهره‌برداری می‌کنند.

نیروهای روسیه همچنین به دنبال تضعیف پدافند هوایی تخریب شده اوکراین در تلاش برای فروپاشی شبکه انرژی و آسیب طولانی مدت به زیرساخت‌ها و ظرفیت صنعتی دفاعی اوکراین هستند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین مسکو و کی‌یف برای پایان «عملیات ویژه نظامی» روسیه در اوکراین وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست