Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علوی از اطعام ۲۰۰ نیازمند در روز عید غدیرخم خبر داد و گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت سبد غذایی و اقلام بهداشتی میان نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام «سید محسن روح الامین» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اطعام غدیر همزمان با روز عید غدیر به همت مسجد علوی خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خم  امسال 200 بسته غذای گرم در میان نیازمندان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد علوی میدان تجریش با اشاره به دیگر برنامه های دهه ولایت و امامت که از سوی این مسجد برگزار می شود، گفت: توزیع 40 بسته سبد غذایی، پخش اقلام بهداشتی، ماسک و دستکش، اهدای پرچم به مردم، تزئین بیرونی مسجد از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه امامت و ولایت از سوی این مسجد مورد توجه قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام روح الامین از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و گفت: این مسابقه غیرحضوری از کتاب نقش ائمه(ع) در دین و از خطبه غدیر برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد علوی ادامه داد:  از ابتدای سال تاکنون در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه به 200 خانواده نیازمند به ارزش 100 میلیون تومان خانواده کمک رسانی صورت گرفته و 20 راس گوسفند قربانی و در میان نیازمندان توزیع شده است. یکی دیگر از اقدامات خیرانه در مسجد علوی در راستای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تسویه حساب طلبکاران با مغازه های محله بوده است تا به کسانی که به دلیل بحران کرونا دچار ضرر و زیان اقتصادی شدند، کمکی ناچیزی داشته باشیم.

 

وی تولید بیش از دو میلیون ماسک و گان توسط فعالین مسجد را یکی دیگر از رویکردها و برنامه های مسجد از زمان شیوع ویروس کرونا نام برد و تصریح کرد: از دیگر فعالیت های جهادی در این مسجد، تولید روزانه آبمیوه در آشپزخانه مسجد بود که روزانه 800 بطری آبمیوه و نیز 3500 ظرف سوپ داغ در مسجد تهیه و در بیمارستان های تهران توزیع شد.

 

 حجت الاسلام امین زاده در پایان تصریح کرد: از اقداماتی که با شیوع ویروس کرونا شاهد انجام آن از سوی گروه های جهادی مسجد علوی بودیم، کمک رسانی به کادر درمانی، پزشکان و پرستاران بیمارستان ها و تهیه و تولید تجهیزات و امکانات مورد نیاز کادر درمانی بود به طوری که گروه جهادی این مسجد با توجه به تقاضای کادر درمانی به این امکانات اقدام به تولید شیلد محافظتی صورت کردند.از سوی یکی از بیمارستان های استان گیلان به گروه جهادی مسجد علوی سفارش تولید شیلد ارایه شد و فعالین مسجد نیز ضمن تلاش و کار شبانه روز برای مهار کرونا، 800 عدد شیلد تولید و به آن بیمارستان ارسال کردند.

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطعام غدیر دهه ولایت و امامت مسجد حجت الاسلام مسجد علوی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم