Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام  «ابوالقاسم غفوری» روز یکشنبه در نشست با رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی، مهاجرپذیری و صنعتی بودن دلیجان و حضور ۱۴ هزار تبعه خارجی در این شهرستان آمار پرونده‌های دادگستری دلیجان بالا است و باید به نظام قضایی این شهرستان نگاه ویژه شود.
وی بیان کرد:  قضاوت  مسئولیتی سنگین است و رسیدگی عجله‌ای به‌دلیل حجم بالای پرونده‌ها مدنظر نیست و این مهم باید مورد هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه دلیجان بیان کرد: احکام به شکلی صادر شوند که سبب کاهش جمعیت زندانهای این شهرستان شود چراکه فضای زندان دلیجان مناسب نیست.
حجت الاسلام غفوری، اخلاق مداری، اقتدار، سلامت و برخورد مناسب با ارباب رجوع را از شاخصه‌های رضایتمندی مردم بیان کرد و گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش معطلی مردم باید در دستور کار دستگاه قضایی قرار گیرد.
امام جمعه دلیجان با اشاره به حضور افراد نفوذی در حوزه های مختلف نظام اسلامی افزود: این افراد با اختلال در نظام اقتصادی کشور سبب کاهش اعتماد مردم به مسئولان و دستگاه های مختلف می‌شوند و باید با آنان برخورد قاطع شود.
حجت الاسلام غفوری اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی به مشکلاتی که افراد نفوذی ایجاد می‌کنند دامن زده و باید این مسئله پیشگیری شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی نیز در این نشست گفت: تهدید و تطمیع ها و مشکلاتی که قضات در رسیدگی به پرونده‌ها با آن‌ها روبه رو است، با خدامحوری حل می‌شود.
حجت الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» اظهارداشت: صبر در رسیدگی به پرونده‌ها مهم است زیرا مردم تحت فشار و سختی هستند و تکریم ارباب رجوع حتی اگر متهم باشد نباید در حد یک شعار باقی بماند.
وی افزود: دستگاه قضایی از هیچ خطایی چشم پوشی ندارد و بر کار نیروی انسانی شاغل نظارت شدیدی می‌شود چراکه کسی که می‌خواهد با فساد مبارزه کند باید خودش نیز پاک دست باشد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری موجب کاهش اطاله دادرسی است. 
دلیجان در جنوب استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها دادگستری استان مرکزی خمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری استان مرکزی خمین دادگستری استان مرکزی خمین دادگستری استان مرکزی حجت الاسلام پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • قنات تاریخی بهریار دلیجان گلریزان شد
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد