Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:25:08 GMT

ایستگاه‌های بازرسی کمربند امنیتی کشور هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۱۶۳

ایستگاه‌های بازرسی کمربند امنیتی کشور هستند

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی ویژه روسای ایستگاه های بازرسی ثابت و موقت سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر ضرورت آموزش اظهار داشت: ایستگاه های بازرسی بسیار مهم و کمربند امنیتی شهرستان ها، استان ها، منطقه و کشور محسوب می شوند و هدف اصلی در تشکیل این دوره ها را ارتقاء سطح دانش کارکنان ایستگاه های بازرسی سراسر کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اهتمام به حوزه ایستگاه های بازرسی را بسیار مهم و دارای حساسیت ویژه ای عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه های بازرسی همچنین در حوزه های امنیتی خط مقدم مبارزه و مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر و دیگر اقلام ممنوعه هستند.

این مقام انتظامی جایگاه این حوزه را در طرح های مهار ممتاز برشمرد و افزود: باید این بخش برای کارآمدی و افزایش بهره وری مورد توجه قرار گیرد و مسیر آموزش یکی از راه های مهم در ارتقاء بهره وری ایستگاه های بازرسی است.

بالاترین مقام پلیس پیشگیری ناجا افزود: سازمان های پویا و بالنده بی تردید در حوزه آموزش سرمایه گذاری ویژه دارند زیرا شاهراه افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه ها آموزش است.  

وی خاطر نشان کرد: آموزش در سازمان بایستی به عنوان یک فرهنگ مسلم و مسلط مورد توجه و اهتمام قرار گیرد؛ توجه به آموزش در سازمان‌ها لازم و در ناجا واجب و باید مستمر و پیوسته باشد.

سردار معصوم بیگی اظهار امیدواری کرد: با آموزش می توانیم ماموریت خود را ارتقاء داده و شیوه و شگردهای مجرمان را شناسایی و بر آنان غلبه کنیم.

برچسب‌ها پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت ایستگاه های بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند

علیرضا اسماعیلی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: طی مدت امروز و فردا ۳ هزار نفر در کنکور سراسری مرحله اول از این شهرستان در ۵ گروه آزمایشی و در ۱۱ حوزه امتحانی در حال برگزاری است.
امام جمعه، فرماندار و نمایندگان ویژه سازمان سنجش آموزش کشور از حوزه‌های برگزاری کنکور بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار