Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دولت در کارنامه دو دوره فعالیت خود با توجه به مشکلات تحریم و تنگناهای اقتصادی کارنامه قابل قبولی دارد و باید این اقدامات در هفته دولت واقع بینانه و صادقانه برای مردم تشریح شود.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت، افزود: موفقیت‌های دولت باید با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شودو دلایل موفقیت یا  علت کندی در برخی برنامه و طرح ها ربازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه آخرین هفته دولت‌ تدبیر و امید امسال برگزار می‌شود،اظهار داشت: تشریح شرایط کشور و بضاعت‌های موجود تکلیفی است که دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت امسال باید مسئولانه در راستای آن گام بردارند و به بهترین شکل آن را برای اقشار مختلف ارایه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رویکرد برنامه‌های هفته دولت در زمان شیوع ویروس کرونا با کمترین حضور و اجتماع برگزار خواهد شد  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت امور قرار می‌گیرد چرا که سلامت مردم از هر موضوع دیگری بااهمیت‌تر است.

اکرمی افزود: شرایط کشور به‌گونه‌ای است که هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد در برنامه‌ها روویکرد هزینه‌گرا داشته باشد و برگزاری برنامه‌های هفته دولت نیز از این موضوع مستثنی نیست و باید با کمترین منابع مالی تاثیرگذارترین برنامه‌ها برگزار شود.

وی اظهار داشت: هفته دولت امسال با ماه محرم تقارن دارد بنابراین باید برنامه‌ها به شکلی تنظیم شود که این مناسبت مذهبی هم مورد توجه قرار گیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا باید بیشتر از ظرفیت صدا و سیما در هفته دولت بهره گرفت.

اکرمی افزود: در هفته دولت هر روز ۲ نفر از مدیران کل استان در سامد به مشکلات مردم پاسخگو باشند و  فرمانداران شهرستان‌های استان نیز در افتتاح طرح‌های عمرانی باید هماهنگی لازم را با حلقه مدیریتی استان انجام دهند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت هفته دولت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، گویا مانعی برای حضور گل‌محمدی در تراکتور وجود دارد، البته خودش می‌گوید چیزی نیست. او دیروز با تایید خبر مذاکره با تراکتور گفت: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» 

  ظاهرا گل‌محمدی قصد دارد از ظرفیت محبوبیت کریم باقری در تبریز هم استفاده کند. کریم در زمان حضور این مربی در پرسپولیس همواره کنار او بود و بعد از جدایی‌اش از جمع قرمزها، در جایی مشغول به کار نشد. درباره کریم باقری هم شایعاتی وجود داشت و دارد، ولی گویا او در فصل جدید لیگ برتر مشکلی برای کار ندارد و می‌تواند فعالیتش را آغاز کند. 

کریم باقری اهل تبریز است و در این شهر محبوبیت زیادی دارد. گل‌محمدی هم از او خواسته تا در فصل جدید کنارش باشد و مثل دوران حضور در پرسپولیس به مسائل فنی و مدیریت تیم کمک کند.

دیگر خبرها

  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا