Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته فوتسال درخصوص تاثیر وضعیت شیوع کرونا در برگزاری تورنمنت فوتسال کیش به نکاتی اشاره کرد.

داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال، درباره تورنومت چهار جانبه فوتسال صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار گفت:

همانطور که پیش از این هم اطلاع رسانی شد، در نظر داریم جهت آماده‌ سازی مناسب تیم ملی بزرگسالان و همینطور تیم جوانان فوتسال کشورمان تورنمنتی را با حضور تیم های آسیایی و اروپایی در کیش برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

همه تلاش ما ایجاد بهترین شرایط برای تیم های ملی فوتسال است و تا جایی که شرایط خاص فعلی جهان اجازه بدهد از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد. از تیم‌های خوبی دعوت کردیم تا به این تورنمنت بیایند، اما اینکه پاسخ آنها مثبت باشد یا خیر، خارج از حیطه تصمیم گیری ما است.

پرهیزکار اضافه کرد:

برگزاری تورنمنت فوتسال کیش در صورت حاد نشدن شرایط شیوع ویروس کرونا که متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم، حتی به صورت چهارجانبه نیز برگزار خواهد شد. تلاش ما برگزاری این تورنمنت به صورت شش جانبه است اما در صورت عدم حضور برخی از تیم‌هایی که از آنها دعوت کردیم، این تورنمنت حداقل با حضور دو تیم خارجی و دو تیم ملی بزرگسالان و زیر 20 سال کشورمان به صورت چهار جانبه برگزار خواهد شد. البته هیچ چیز هنوز قطعی نیست و پاسخ برخی کشورها را دریافت نکردیم، بنا بر این فعلا پیش زمینه ذهنی ما برگزاری تورنمنت به همان صورت شش جانبه و در صورت حاد نشدن شرایط کرونا است.

رییس کمیته فوتسال در پایان تاکید کرد:

هدف فدراسیون پشتیبانی همه جانبه از همه تیم‌های ملی است. تیم های ملی فوتسال نیز با توجه به افتخارات و سابقه‌ای که دارند، دارای جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های فدراسیون هستند، اما برخی مسائل نظیر شیوع ویروس کرونا کار را برای اعزام و انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب برای همه فدراسیون‌ها سخت کرده است، به طوری که در برخی کشورها اجازه فعالیت ورزشی از سوی دولت ‌هایشان هنوز صادر نشده است. ما در تلاشیم تا بهترین اقدامی که می‌توانیم را در این شرایط انجام بدهیم، حتی اگر از استانداردهای قبلی خودمان هم کمی دور باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییس کمیته فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

امسال این همایش با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محورهای این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

لازم به ذکر است؛ تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محورهای این همایش یک روز است.

کد خبر 6097307

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم