Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@20:36:40 GMT

تازه ترین وضعیت شاخص های کلان اقتصاد آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۳۳۱

تازه ترین وضعیت شاخص های کلان اقتصاد آمریکا

خبرگزاری آریا - میزان درآمدهای مالیاتی آمریکا به حدود 2.35 تریلیون دلار رسیده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، میزان درآمدهای مالیاتی دولت این کشور تا پایان ماه ژوییه به دو تریلیون و 352 میلیارد و 486 میلیون و 600 هزار دلار رسیده است. میزان درآمد مالیاتی هر شهروند آمریکایی تا پایان ماه ژوییه 7129 دلار اندازه گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر میزان مالیات بر درآمد دولت آمریکا تا پایان ماه ژوییه به یک تریلیون و 183 میلیارد و 119 میلیون دلار رسیده است. این میزان درآمد برای مالیات ها بر درآمد شرکت های آمریکایی 189 میلیارد و 907 میلیون دلار بوده است.
در ماه ژوییه، بدهی دولت آمریکا یک تریلیون و 187 میلیارد و 354 میلیون دلار و سهم هر شهروند آمریکایی از بدهی های دولت این کشور معادل 3598 دلار بوده است. حجم تولید ناخالص داخلی آمریکا در بازه 12 ماهه منتهی به ژوییه به 19 تریلیون و 475 میلیارد و 80 میلیون دلار رسیده که بدین ترتیب، آمریکا جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان حفظ کرده است.
جمعیت آمریکا در حال حاضر 329 میلیون 979 هزار و 326 نفر است که از این تعداد، 142 میلیون و 317 هزار و 803 نفر در بازار کار مشارکت داشته اند. شمار جمعیت بیکاران آمریکایی تا پایان ماه ژوییه معادل 17 میلیون و 661 هزار نفر بوده است.
سهم بخش خصوصی از اشتغال کل، 110 میلیون و 204 هزار شغل و بخش دولتی 23 میلیون و 895 هزار شغل بوده است. هم چنین هشت میلیون و 390 هزار آمریکایی نیز خوداشتغال بوده اند.
از بین کل شاغلین آمریکایی، 119 میلیون و 141 هزار نفر به صورت تمام وقت و 23 میلیون و 347 هزار نفربه صورت پاره وقت مشغول به کار بوده اند.
تا پایان ماه ژوییه متوسط قیمت خانه در آمریکا 322 هزار و 166 دلار و متوسط درآمد سالانه 34 هزار و 251 دلار بوده است.
در شرایطی که تا پایان ماه ژوییه 35 میلیون و 844 آمریکایی در فقر زندگی می‌کرده اند، 18 میلیون و 173 هزار و 458 نفر یک میلیون دلار یا بیشتر ثروت داشته اند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیون دلار میزان درآمد دلار رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید