Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمود مالمیر گفت: روز گذشته حوالی ۱۰ صبح روز جمعه 2 نفر سارق زورگیر با یک موتورسیکلت فاقد پلاک در بلوار دریا تهرانسر اقدام به زورگیری موبایل از پسربچه ۱۴ ساله می‌کنند.

وی با بیان اینکه این گزارش به محض اینکه به کلانتری رسید، به تمام واحدهای گشتی اعلام شد که موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین به دنبال سرقت موبایل هستند، گفت: سرانجام در شهرک دریا این موتور سوار توسط یک واحد گشتی رؤیت شد و پس از تعقیب و گریز راکبان موتورسوار را دستگیر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که یکی از راکبان موتور با سلاح سرد (قمه) به سمت یکی از مأموران ما حمله کرده است ولی توسط مأموران پلیس این حمله ناکام ماند. نکته جالب اینجاست که قمه آغشته به خون بوده و همین موضوع سبب شده مأموران پلیس با دقت بیشتری این پرونده را مطالعه کنند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با اشاره به اینکه سارقان جوانان ۲۲ و ۱۸ ساله هستند، گفت: متأسفانه هر دوی این نفرات سابقه زندان را در کارنامه خود دارند.

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته و تعطیلی مدارس، بسیاری از والدین برای استفاده از شبکه شاد اقدام به خرید موبایل برای فرزندانشان کردند که در اینجا توصیه می‌شود سارقان موبایل در کمین دانش‌آموزان هستند تا در اولین فرصت موبایل آن‌ها را سرقت کنند.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر دستگیری دو سارقان ۱۸ و ۲۲ ساله سارقان حرفه‌ای موبایل سلاح سرد سرهنگ محمود مالمیر سارقان زورگیر موتورسیکلت فاقد پلاک زورگیری موبایل از پسربچه ۱۴ ساله شیوع ویروس کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سارقان حرفه ای موبایل سلاح سرد سارقان زورگیر موتورسیکلت فاقد پلاک شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت با اقدام به موقع ماموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جمال سلمانی امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی شهرستان ایوان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام گزارش مأموران انتظامی راکب موتورسیکلت به وسیله قمه ضمن حمله ور شدن به سرنشینان خودرو پژو، علاوه بر خسارت به خودرو، سرنشینان را از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با حضور به موقوع مأموران کلانتری ضارب که قصد فرار داشت در اقدامی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


سلمانی با بیان اینکه سرعت عمل مأموران در دستگیری عامل شرارت باعث رضایتمدی شهروندان شد، افزود: پلیس با هرگونه ب نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم زنند.

کد خبر 747658

دیگر خبرها

  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت