Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:52:30 GMT

فیفا: اینفانتینو همچنان رئیس فیفا است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۵۸۱

فیفا: اینفانتینو همچنان رئیس فیفا است

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرد جانی اینفانتینو همچنان به عنوان رئیس این نهاد کارش را ادامه می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌‌ای فیفا، جانی اینفانتینو، رئیس فیفا با وجود تحقیقات دادستانی سوئیس درباره او و خبر برخی رسانه‌های جهانی مبنی بر لزوم برکناری‌اش از این سمت همچنان به کارش ادامه خواهد داد و هیچ مشکلی قانونی نیز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه گذشته دادستانی سوئیس از آغاز روند تحقیقات علیه رئیس فیفا به اتهام تحریک دادستان‌های این کشور جهت سوء‌استفاده از اختیارات‌شان خبر داد. پس از آن سپ بلاتر، رئیس پیشین فیفا خواهان برکناری فوری اینفانتینو توسط کمیته اخلاق شد.

سرویس رسانه‌ای فیفا در این مورد اعلام کرد: هیچ چیزی مانع کار جانی اینفانتینو در فیفا نمی‌شود و او به کارش ادامه خواهد داد. رئیس فیفا در سوئیس تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اما هنوز هیچ اتهامی به او تفهیم نشده است. فیفا اطمینان دارد که پس از پایان تحقیقات دادستانی سوئیس اثبات می‌شود که اینفانتینو مرتکب هیچ کار اشتباهی نشد و در دیدارش با دادستان پیشین سوئیس به وظایف قانونی‌‌اش وفادار بود.

بلاتر: اینفانتینو باید از سمت ریاست فیفا کنار گذاشته شود

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جانی اینفانتینو (رئیس فیفا) فیفا بیشتر بخوانید... جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد واژه های کاربردی مرتبط جانی اینفانتینو (رئیس فیفا) فیفا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار ۲ مظفری‌زاده: دیاباته روی مصلح خطا کرد و پنالتی استقلال اشتباه بود/ داور به درستی رضاوند را اخراج کرد ۳ قدردانی آرتتا از گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی ۴ تاریخ‌سازی آرتتا با قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس ۵ حاشیه‌های نورافکن در دیدار مقابل استقلال ۶ جدول سری A در پایان شب اولِ هفته آخر ۷ تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ۸ جام حذفی بلژیک| آنتورپ در غیاب بیرانوند قهرمان شد مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اصغری‌مقدم: می‌توانیم لیگ برتر فوتسال را مانند سال گذشته و با تماشاگر برگزار کنیم/ اگر کاندلاس خوب بود، چرا اجازه دادیم برود؟ مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ اختصاصی تسنیم|بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۳ ساله شد/همتی: برای آغاز پرداخت وام ودیعه منتظر اعلام اسامی هستیم تشدید محاصره ملت جنگ زده یمن در سایه سکوت بین‌المللی گزارش| ایران چگونه با هدایت امام خامنه‌ای تبدیل به کشوری "دانش‌بنیان" شد قرارداد غیرقانونی آمریکا با «قسد» برای سرقت نفت سوریه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانی اینفانتینو رئیس فیفا فیفا جانی اینفانتینو رئیس فیفا فیفا جانی اینفانتینو رئیس فیفا لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه ۶ بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و ۲ پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا- هفتم اردیبهشت- از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند