Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@21:53:53 GMT

تذکرات نماینده علی‌آباد کتول به 4 وزیر کابینه

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۹۲۱

تذکرات نماینده علی‌آباد کتول به 4 وزیر کابینه

نماینده مردم علی‌آباد کتول در تذکراتی به وزرای کشاورزی، نیرو، کشور و راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به مشکلات موجود در حوزه‌های مرتبط شد.

به گزارش ایسنا، رحمت‌الله نوروزی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: با وجود هزینه بالای بذر، کود، آب و نیروی انسانی در استان گلستان گوجه فرنگی کشت شده اما اکنون در دست کشاورزان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به این موضوع رسیدگی شود و اعتبار لازم برای خرید گوجه فرنگی از کشاورزان تخصیص داده شود.

وی در ادامه در تذکری دیگر به وزیر نیرو بیان کرد: در سال ۹۸ به ۲۱ استان مبلغی بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد اعتبار تخصیص داده شد اما در استان گلستان با وجود کمبود برق و آب مبلغی تخصیص داده نشد. باید برای حل مشکل مردم به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در تذکری دیگر به وزیر کشور بیان کرد: مرز سیاسی استان سمنان و گلستان و همچنین استان گلستان و مازندران باید زودتر تعیین تکلیف شود. همچنین مرز کشاورزی نیز بین استان سمنان و شهرستان علی‌آباد کتول باید مشخص شود.

وی در ادامه در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به پروژه راه‌آهن استان و تخصیص اعتبارات لازم شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0036eV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس وزیر علی آباد کتول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به‌دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان‌آباد به زمین فرورفت.   به گزارش تسنیم، احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.   وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.   مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم